Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sånn det er på et annet forum? 

Jeg tror vi ville unngått mye krangling og tull da;  hvis alle skjønte at et tema var litt mer humoristisk ment enn seriøst. 

Jeg er lei aggresjonen her, og tror løsningen ville vært et sånt underforum. Da slipper vi kanskje angrep og krenkelser? 

Fortsetter under...

Slik det er pr i dag vil det ikke komme ett slikt forum. Vi har tidligere prøvd flere underforum og sett at det har vært lite aktivitet i de, samt at det har vært lite interesse for ett humorforum både her og på andre forum. 

Admin skrev (16 minutter siden):

Slik det er pr i dag vil det ikke komme ett slikt forum. Vi har tidligere prøvd flere underforum og sett at det har vært lite aktivitet i de, samt at det har vært lite interesse for ett humorforum både her og på andre forum. 

Ok. Da så. For da hadde jeg sluppet å bli misforstått hele tiden. Men skjønner at dette forumet ikke kun er for meg da 😂 men tror det hadde gjort seg sånn at man ikke måtte føle på å trå på glasskår hele tiden og at alle kunne senket skuldrene mer 🙂

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Kan du ikke bare bruke det andre forumet da? Det har sikkert flere brukere og. Da blir det mer trafikk innom underforumet humor. Tror ikke det vil slå så godt an her. 

Anonymkode: e8689...f6d

Jo, jeg er veldig glad i det forumet. Men det kan også tynge meg litt. Så en blanding er jo fint 🙂

ReneRene skrev (44 minutter siden):

Jo, jeg er veldig glad i det forumet. Men det kan også tynge meg litt. Så en blanding er jo fint 🙂

Det er et humorforum på doktoronline. 

Anonymkode: ab08d...e84

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Underforum som heter humorhjørnet du kan skrive på. 

Jeg vet det. Men der blir man ikke angrepet og jeg tror de er mye mer reflekterte. Jeg har fått passet påskrevet der også, men det er ikke noe nag. Jeg er så lei dette naget. Der inne fins det ikke.De er ikke i konstant forsvar og i angrep.  Folk tar hensyn og vet at alle har sitt. Det er så stor forskjell 🙂

ReneRene skrev (23 minutter siden):

Jeg vet det. Men der blir man ikke angrepet og jeg tror de er mye mer reflekterte. Jeg har fått passet påskrevet der også, men det er ikke noe nag. Jeg er så lei dette naget. Der inne fins det ikke.De er ikke i konstant forsvar og i angrep.  Folk tar hensyn og vet at alle har sitt. Det er så stor forskjell 🙂

Hvilket annet forum snakket du om da?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvilket annet forum snakket du om da?

Same same. Driver ikke reklame her 🙂 men alvorlig. Vi er en bra gjeng der inne, og jeg vil ikke invitere andre inn via meg for å spre negativt snakk. Aldri i verden. 

ReneRene skrev (7 minutter siden):

Same same. Driver ikke reklame her 🙂 men alvorlig. Vi er en bra gjeng der inne, og jeg vil ikke invitere andre inn via meg for å spre negativt snakk. Aldri i verden. 

Hvorfor sa du det da? 

ReneRene skrev (39 minutter siden):

Så hvorfor er du her da, og ikke der hvis det er så mye bedre å være der?

Anonymkode: 93958...94f

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så hvorfor er du her da, og ikke der hvis det er så mye bedre å være der?

Jeg sa at det er greit med en blanding. Men jeg tror at jeg gjør mer nytte her enn der for å si det sånn. 

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Jeg sa at det er greit med en blanding. Men jeg tror at jeg gjør mer nytte her enn der for å si det sånn. 

Hvorfor det da? Hva er det for et forum det andre da?

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Få folk til å tenke rett og slett.

Det er den holdningen der som lager en dårlig stemning her inne på forumet, du er årsak til det selv.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er den holdningen der som lager en dårlig stemning her inne på forumet, du er årsak til det selv.

Javel. Da for den lage dårlig stemning da. Jeg har sagt mange ganger at flere her er bra folk med bra tanker. Men de forsvinner fort i tåkehavet av forutinntatthet og fordømmelse her. Og der har jeg min styrke, til å se gjennom det. Og å si fra, og spørre. Hvis du og andre ikke tåler det, så er det deres problem. 

Hva er du god på da? 

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Javel. Da for den lage dårlig stemning da. Jeg har sagt mange ganger at flere her er bra folk med bra tanker. Men de forsvinner fort i tåkehavet av forutinntatthet og fordømmelse her. Og der har jeg min styrke, til å se gjennom det. Og å si fra, og spørre. Hvis du og andre ikke tåler det, så er det deres problem. 

Hva er du god på da? 

Men du klager over dårlig stemning, hvorfor bryr du deg ikke om at du veldig ofte er opphavet til det, og gjør noe med det? Å å si i fra og spørre som du kaller det har du fått tilbakemelding på utallige ganger at folk ikke liker, så hvorfor fortsetter du da.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men du klager over dårlig stemning, hvorfor bryr du deg ikke om at du veldig ofte er opphavet til det, og gjør noe med det? Å å si i fra og spørre som du kaller det har du fått tilbakemelding på utallige ganger at folk ikke liker, så hvorfor fortsetter du da.

Jeg spurte hva du gjør bra her. Kan du ikke svare istedenfor å konfrontere meg? 

ReneRene skrev (31 minutter siden):

Få folk til å tenke rett og slett.

Vi trenger ikke en oppdrager til her altså. Med den holdningen lager du dårlig stemning. Det blir slitsomt for andre å være her. At noen prøver å revolusjonere dib og få brukerne til å tenke, har aldri fungert. Ikke nå heller. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Vi trenger ikke en oppdrager til her altså. Med den holdningen lager du dårlig stemning. Det blir slitsomt for andre å være her. At noen prøver å revolusjonere dib og få brukerne til å tenke, har aldri fungert. Ikke nå heller. 

Akkuratt som det var et godt argument? 😂 Her har folk prøvd før, men ikke faen om det hjelper nei. 

❤️

Anonymkode: 4f9cd...dda

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...