Gå til innhold

Erfaring med å lappe punktert hjul på el-sparksykkel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enklere å kjøpe nytt, men etter jeg punkterte for 2 gang så bytter vi til punkteringfritt dekk. Det koster 350 på E-wheels sine sider. Men det er veldig vanskelig å bytte dekk selv, så hvis du ikke kjenner noen som er gode på sånn, så koster det 700 ca på verksted. 

Anonymkode: 9c05a...07e

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Vi byttet bare slangen. Har kjøpt et lite lager. De koster under hundrelappen. Har hatt én punktering på 2 år. Har også e weels. 

Anonymkode: e7af3...b75

Hvordan er det å bytte den? Vanskelig? Punkteringsfri slange?

Anonymkode: edb51...f37

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enklere å kjøpe nytt, men etter jeg punkterte for 2 gang så bytter vi til punkteringfritt dekk. Det koster 350 på E-wheels sine sider. Men det er veldig vanskelig å bytte dekk selv, så hvis du ikke kjenner noen som er gode på sånn, så koster det 700 ca på verksted. 

Hvilke verksted?

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hvilke verksted?

Her i Trondheim finnes det ikke verksted. Vi spurte på ett sykkelverksted, men var 4 uker ventetid på å skifte dekk. Så vi kjøpte punkteringfri dekk og hadde heldigvis en nabo som hjalp oss. 

Anonymkode: 17d8d...a0d

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Vi bytter til punkteringsfrie. Har en elsparkesykkel-ildsjel i nabolaget som gjør det for 500,-

Anonymkode: 0b656...d2e

Men då må begge dekk skiftes?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvilke verksted?

Her i Stavanger leverte mannen min den på sparkesykkelverksted første gang , men de andre 2 gangene var det en kamerat som fikset det for oss, har bare punkteringfritt på bakhjulet. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Her i Stavanger leverte mannen min den på sparkesykkelverksted første gang , men de andre 2 gangene var det en kamerat som fikset det for oss, har bare punkteringfritt på bakhjulet. 

Finnes sparkesykkelverksted i Stavanger? Hvor?adr?

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Versatil electric? Genialt, dit skal den leveres 👏👏 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...