Gå til innhold

Ørepropper som stenger ute all snorkelyd.. finnes det?

Anbefalte innlegg

Mannen min snorker enormt høyt hver natt. Er det noen som har prøvd ut ørepropper som faktisk stenger ute traktorlyd, og som er komfortable å sove med? Jeg sover bare på sidene, klarer ikke å sovne på mage eller rygg. Evig takknemlig for tips! 

Hilsen Trøtt & Desperat 

Anonymkode: 8087f...832

Fortsetter under...

Jeg sover med disse: 

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/apple-airpods-max-tradlose-around-ear-hodetelefoner-stellargra/465966?gclid=Cj0KCQiA9YugBhCZARIsAACXxeI_kkH77n-do_fRp5JnmFCjvQlU-SqfntPPRhq6pVFLRI4C6wG5a20aAkkQEALw_wcB

Men jeg sovner også alltid til podcast, rolig musikk eller lignende. Og sover på ryggen, så opplever ikke at de er i veien. De stenger ute så godt som all støy når noise cancellation er aktivert. 

Airpods pro er ikke like gode på lydisolering, men de demper godt, og er bedre om du vil sove på siden. 

Anonymkode: 6977e...aa3

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis ikke noe hjelper, får dere sove separat. Det har vi gjort i 2 år. Har sovet 3 netter sammen nå, og det går bra. 😊

Anonymkode: 5f0e4...7ea

Vi sover dessverre allerede seperat i hverdagen, men jeg prøver å planlegge å få sove litt på ferie i sommer 

Anonymkode: 8087f...832

Kjæresten min har kjøpt en snorkedings til nesen som gjør at han ikke snorker lenger :D Før var jeg bekymret for å bo med han pga snorkingen hans for jeg holdt på å gå på veggene av snorkingen hans! Men den snorkedingsen funker faktisk!

Anonymkode: 2f9b2...53f

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kjæresten min har kjøpt en snorkedings til nesen som gjør at han ikke snorker lenger :D Før var jeg bekymret for å bo med han pga snorkingen hans for jeg holdt på å gå på veggene av snorkingen hans! Men den snorkedingsen funker faktisk!

Hva heter den/link?

Anonymkode: af738...0e3

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

«Snorkedings». Det var jo hjelpsomt…

Anonymkode: c59c0...5df

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

«Snorkedings». Det var jo hjelpsomt…

Anonymkode: c59c0...5df

Regner med at oppegående mennesker klarer å spørre om de er intressert i produktet. Husker jo ikke i farten hva det heter det kjæresten min bruker. Fant den nå: 

Screenshot_20230305-201118_Chrome.jpg

• 3 måneder senere...

Ser innlegget et gammelt, men en eller annen reklamedude vil tjene penger… 

Har han vært hos legen? Snorking ER ekstremt slitsomt for oss som må høre på det, men det er helsefarlig for den som snorker. Min mann snorka så ekstremt at jeg holdt på å gå på veggen. En natt lå jeg våken pga det og hørte hvor mange pustestopp han hadde. Snorking er ikke god søvnhygiene. Mannen min hadde 28 pustestopp i minutter! Han ble utredet og fikk C-pap. Den syns han er litt vanskelig å sove med, men han ble mer uthvilt av det 

Nå har han kjøpt en gom til å ha i munn som skyver underkjeven bittelitt frem og han snorker ikke, og har derfor ikke pustestopp! 

Anonymkode: 298ff...066

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser innlegget et gammelt, men en eller annen reklamedude vil tjene penger… 

Har han vært hos legen? Snorking ER ekstremt slitsomt for oss som må høre på det, men det er helsefarlig for den som snorker. Min mann snorka så ekstremt at jeg holdt på å gå på veggen. En natt lå jeg våken pga det og hørte hvor mange pustestopp han hadde. Snorking er ikke god søvnhygiene. Mannen min hadde 28 pustestopp i minutter! Han ble utredet og fikk C-pap. Den syns han er litt vanskelig å sove med, men han ble mer uthvilt av det 

Nå har han kjøpt en gom til å ha i munn som skyver underkjeven bittelitt frem og han snorker ikke, og har derfor ikke pustestopp! 

Anonymkode: 298ff...066

Hvis det var mitt innlegg du hinter til så er det absolutt ikke ment som reklame,hva har jeg å tjene på å anbefale en vare som de kjenner fra kina? Den jeg anbefalte hjelper på kjæresten min.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det var mitt innlegg du hinter til så er det absolutt ikke ment som reklame,hva har jeg å tjene på å anbefale en vare som de kjenner fra kina? Den jeg anbefalte hjelper på kjæresten min.

Det var nok myntet på den som registrerte seg for å bumpe tråden med en link.

Anonymkode: 0dfca...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...