Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt med en lørdag uten noe som MÅ gjøres😊 Ingen trening/kamp på barna,ikke noe jobb som må gjøres-deilig.       
Barna har avtaler med venner i dag,og mannen og jeg skal rusle litt i butikker og spise lunsj sammen.     Så blir det taco og tv i kveld.    

Hva skal dere andre?

Ønsker alle en fin dag🌸

Anonymkode: 687c7...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat hatt en formiddagstur til byen med eldstemann, han trengte litt alenetid med mamman sin. 

Yngste får besøk av en venn. Jeg skal lese litt fag før jeg skal ordne meg til en fest med gamle kolleger.

Anonymkode: 963bd...068

Skrevet

Mannen og 15-åringen er ute og dykker. Minsten på 11 har akkurat (til min store overraskelse) gjort husarbeid på eget initiativ, og gått ut for å lufte seg. Nå gamer han litt, mens jeg marinerer meg i badekaret. I kveld blir det, som alltid på lørdager, pizza og filmkveld med familien 🥰 

Skrevet

Jeg ble litt irritert fordi jeg våknet at at telefonen ringte, og litt senere kom en ny om at jeg får besøk. Så jeg måtte vaske over do og servant og dra over gulvene. Etter det ble jeg veldig fornøyd fordi noen syns det er hyggelig å snakke med meg en lørdag morgen og nå gleder jeg meg til besøk også. Vi skal på tur med dyra, og i kveld skal jeg spise god mat og fortsette med prosjektet mitt her. 

Anonymkode: 87303...ea9

Skrevet

God lørdag til deg og! 

Anonymkode: 0be08...510

Skrevet

God lørdag til deg også.
Gleder meg til lørdagen om 2 uker, da skal jeg gjøre ingenting :)

Barnebursdag for minste i dag, og bursdag til eldste i morgen.
Neste helg er det cup.

Anonymkode: a3e69...cbb

Skrevet

Hadde sex lenge i dag morges. Nå ligger vi på sofaen å ser på VM😊

Anonymkode: b9064...0a2

Skrevet

Gått tur langs vannet (kyststien) med bikkja og gubben, strålende sol og deilig å være ute. Så har vi besøkt svigerfar på sykehjemmet.

Nå sitter jeg og slapper av med en is faktisk, nyter vårfornemmelsen :)

Anonymkode: 4bb3e...5da

Skrevet

Lang morgen med kaffe og god frokost. Mannen er å hjelper sin bror og ungene gjør sine ting. Har akkurat kommet hjem fra en joggetur i vårsola (og bitende nordavind). Nå gjenstår litt jobb, handlerunde før middagslaging og et stort glass vin. 

Skrevet

Sofa her, og pledd. Litt uggen følelse i kroppen men tror mest jeg bare er sliten. Har sovet lite og jobbet for mye i det siste.  Passer bra med en rolig dag, heldigvis har jeg store barn som synes det er helt ok å varte meg opp når jeg ber om det. Fikk akkurat en kopp te servert og spørsmål om å se på formel 1 på tv med sønn19 og kompis. Det tror jeg passer bra( eller, jeg kan nå ligge her på sofaen mens de ser på).

Skrevet
amandine skrev (2 minutter siden):

Sofa her, og pledd. Litt uggen følelse i kroppen men tror mest jeg bare er sliten. Har sovet lite og jobbet for mye i det siste.  Passer bra med en rolig dag, heldigvis har jeg store barn som synes det er helt ok å varte meg opp når jeg ber om det. Fikk akkurat en kopp te servert og spørsmål om å se på formel 1 på tv med sønn19 og kompis. Det tror jeg passer bra( eller, jeg kan nå ligge her på sofaen mens de ser på).

Ypperlig anledning til å dra fram strikketøyet 🤩

Skrevet

Sov leeenge i dag, helt til kl 11. Utrolig deilig! Jeg hadde nok behov for å få hvilt skikkelig. Ellers står ingenting på programmet, kom akkurat inn fra en løpetur i skogen. Tipper det blir et par øl og skravling med mannen i kveld. Yngste sover borte og eldste skal ut i kveld. 

Skrevet

Stod opp 0730, hadde da så vondt i ryggen at jeg ikke klarte å ligge mer. Da stod minste jenta opp og, så vi så på TV før resten stod opp nærmere 10. Vært på et lite skirenn i regi av idrettslaget her,morro for de minste, løpt meg en tur på mølla nå, men klarte ikke så lenge pga ryggen, så litt sur😅eldste er med ei venninne på overnatting, så bare 2 unger i dag, så snart middag og film med de andre. Må kanskje gå en tur til med bikkja. 

Så litt dritt lørdag pga ryggen, men ellers fin. God lørdag.

Anonymkode: 42934...825

Skrevet

Sov til kl ti, og lå en stund og småprata med minstemann som kom inn i senga. Gikk en tur med hunden i overraskende snøvær, bretta noen klær og tok en lang dusj. Nå sløver jeg i sofaen mens jeg venter på at vi skal handle og dra opp til min far for å tilbringe kvelden hos ham. Der vanker det god mat og sikkert litt vin 😊

Skrevet

God lørdag!

Sov endelig litt lenge etter å ha vært syk og oppe og hostet 100 ganger hver natt. Satte en brøddeig, handla, spanderte på oss en bukett tulipaner og gjorde litt husarbeid. Nå har jeg sløva i sofaen, strikka ferdig et prosjekt og prøver nå å kvinne meg opp til å feste tråder (kjedelig). Snart skal vi lage middag og se om vi finner en film vi vil se. Lørdag er deilig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så godt med en lørdag uten noe som MÅ gjøres😊 Ingen trening/kamp på barna,ikke noe jobb som må gjøres-deilig.       
Barna har avtaler med venner i dag,og mannen og jeg skal rusle litt i butikker og spise lunsj sammen.     Så blir det taco og tv i kveld.    

Hva skal dere andre?

Ønsker alle en fin dag🌸

Anonymkode: 687c7...51d

Helt lik lørdag, kampfri helg, barna har hatt planer. Mannen og jeg har gått tur, kost oss på bakeri. I kveld taco og mesternes mester/familiekveld. Beste lørdagen😍

Anonymkode: 2563f...239

Skrevet

Føler meg litt stuck både i arbeidslivet og på det personlige plan, så jeg har brukt noen timer på å vaske og rydde huset. Det hjelper alltid på følelsen. 
Etterpå var det familiebursdag, alltid hyggelig å treffe familie 😊

Ikveld har jeg og ungene spist hos mat og litt frukt, sett film (som alltid) og vært oppe litt ekstra 😅

Anonymkode: 92e44...d31

Skrevet

I dag har jeg sittet hele dagen på sykehuset med farfar. Han ble plutselig dårlig og måtte innlegges. Lange ventetider i mottaket og ville ikke gå fra ham før jeg så at han var tatt i mot på post og medisinlisten riktig.

Det blir vel mye likt i morgen. Han er dårlig, gammel og redd, men roligere når en av oss nærmeste er der.

Anonymkode: 3e49a...865

Skrevet

Bor ikke sammen med kjæresten så idag har dratt ut til han å skal være her til imorgen 😍😍 Så da ble det god mat og "alle mot 1" på tv :)

Anonymkode: 95f36...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...