Gå til innhold

Hvordan holde ut de neste 5 ukene?

Anbefalte innlegg

Om 5 uker skal min 6 åring inn for CT scanning av hodet for å utelukke hjerne svulst.
Hvordan i alle dager skal jeg klare å holde ut de neste 5 ukene, hvordan skal jeg klare å holde konsentrasjonen på jobb, hvordan skal jeg klare og orke å gjøre det jeg skal og må?

Anonymkode: bfcbd...cfd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438567-hvordan-holde-ut-de-neste-5-ukene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Om 5 uker skal min 6 åring inn for CT scanning av hodet for å utelukke hjerne svulst.
Hvordan i alle dager skal jeg klare å holde ut de neste 5 ukene, hvordan skal jeg klare å holde konsentrasjonen på jobb, hvordan skal jeg klare og orke å gjøre det jeg skal og må?

Jeg tenker at hadde de mistenkt hjernesvulst så hadde han kommet inn fortere, hvis det er en trøst. Ikke tenk så mye på det, sikkert vanskelig. Lykke til.

Anonymkode: d19b8...5f8

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tenker at hadde de mistenkt hjernesvulst så hadde han kommet inn fortere, hvis det er en trøst. Ikke tenk så mye på det, sikkert vanskelig. Lykke til.

Anonymkode: d19b8...5f8

Det vet jeg.
Jeg vet at den undersøkelsen er vanlig med de problemene gutten vår har for å utelukke.
Jeg vet at hjernesvulst sjeldent er årsaken.
Jeg vet at de aller fleste tilfelle hvor det er årsaken så er den godartet og lett å operere.

Og så var det dette "mamma-genet" da...

Jeg vet det er irrasjonelt hvordan jeg føler, men det er barnet mitt det er snakk om.

Klare ikke helt så seg hvordan jeg skal klare de neste ukene :(

HI

Kan du tvinge deg til å ikke tenke på det? Bestemme deg for at nå er datoen satt, da skal du ikke tenke mer på det før det for eksempel er kun fem dager igjen. Hvis tankene begynner å komme, skyv dem fra deg og si til deg selv at det skal du tenke på senere. Jeg skjønner at det ikke er så lett, men slike teknikker kan fungere for å holde tunge tanker unna en stund.

Så ønsker jeg deg og seksåringen din alt godt.

Anonymkode: 7676f...0df

Annonse

Min 19 åring skal inn på det samme. Men der var legetimen for kort tid siden og CT skal tas raskt. Forhøyninger i blodet av stoffer som omtrent alltid stammer fra svulst i hjernen. Minuset med at han er 19 er han han googler selv - og i tillegg til min angst må jeg håndtere en gutt som nå er livredd for å dø. 

Anonymkode: a2b0e...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...