Gå til innhold

Planlegger du en dyr sommerferie ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dyr for vårt normale feriebudsjett i alle fall. To uker i Italia, deler hus med en annen familie. Vi bruker svært lite på reiser i løpet av et år, så denne sommeren unner vi oss noe mer enn familiebesøk og en kort tur til Sverige eller Danmark. Som jeg gleder meg til varme, sol og skikkelig fri!

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Spørs hva som menes med dyr. Men vi kommer nok til å bruke rundt 100.000,-  Skal fire uker på roadtrip i Europa med langt stopp i Italia. 

Anonymkode: 3268d...7cc

Det er ca fire ganger dyrere enn hva vi kan tenke oss å bruke. 

Anonymkode: c6ad1...d11

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Spørs hva som menes med dyr. Men vi kommer nok til å bruke rundt 100.000,-  Skal fire uker på roadtrip i Europa med langt stopp i Italia. 

Det er selvsagt dyrt!

Anonymkode: b6368...c9c

Annonse

Nei, ikke dyrere enn vanlig. Vi har vært på ferie begge corona-somrene, så har ikke spart opp noe ekstra.  Aner ikke hvor mye vi bruker på ferie, blir nok litt mer enn i hverdagen men ingen stor formue. 

Anonymkode: 8ab3c...81a

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Rett i underkant av 300 000,-, ferien varer i fem uker. Vi var i utlandet begge årene det var corona også, når det var grønt 

Anonymkode: 523aa...151

Var det virkelig grønt i det hele tatt når det var koronasomre?

Annonse

Ca 45-50 000 for 2 uker i spania, har råd til det da vi prioriterer godt resten av året, vi voksne unner oss lite. Får små stikk fra min svigerinne om at det har i alle fall ikke HUN råd til, stakkars dem som kun skal til Danmark. Vel...jeg/vi kjøper aldri dyrere enn klær på cubus, hennes osv( unntak er ytterklær). Vi ukeshandler, kjører ikke nye biler, unner oss sjeldent å spise ute osv gjennom året, selger unna ting på finn osv, så ja, da har vi råd. Hun har huset fullt av bolia møbler, går kun kledd i dyrere klær og prioriterer seg selv hele året. Da får en ikke råd til dyr ferie. Ved å ta gode grep har vi råd i år. Utblåsning😏

Anonymkode: 4a081...e17

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det var grønt flere steder, du fulgte kanskje ikke så godt med?

Anonymkode: 523aa...151

Fulgte godt med jo - og det var ikke anbefalt å reise utenlands. At noen var ego og tenkte kun på seg selv er en annen ting. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fulgte godt med jo - og det var ikke anbefalt å reise utenlands. At noen var ego og tenkte kun på seg selv er en annen ting. 

Nå var det hvorvidt det var grønt eller ikke du spurte om her. Ingen grunn til å avspore.

Anonymkode: 13cb1...eab

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Reiste utenlands begge koronasomrene, og i år planlegger jeg å bruke skammelig mye penger og jævlig mange timer på fly.

Vi bruker rundt 150k på en tre ukers ferie nå i vår, så sommeren tilbringer vi hjemme og på hytta. Vi bor på Sørlandet, rett ved sjøen, i et område som er fantastisk om sommeren, så det er ikke noe offer å være hjemme. 

Anonymkode: 20d89...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...