Gå til innhold

Helårssko?

Anbefalte innlegg

Min søster jobber i en butikk hvor de selger klær og utstyr til hest og ridning, blant annet ridesko til barn. Som med alt annet finnes det vintersko og sommersko, men min søster klager over at mange voksne kunder vil ha "helårssko" til barna og det er jo ikke noe som finnes. Jeg skjønner ikke at det er mulig at noen spør etter, det er vel ingen som bruker samme skoene på barna sine hele året? Det er vel ingen som forventer å finne joggesko som også er varme på vinteren, så hvorfor gjør de det til ridning? Det blir jo grisekaldt på vinteren, sender folk virkelig barna sine ut i snøvær på ridetur med sommersko??? Hjelp meg her, det kan da ikke være vanlig???

Anonymkode: acfc4...cdd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438549-hel%C3%A5rssko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

2 hours ago, Anonym bruker said:

Vi bruker samme ridesko hele året. Om vinteren legger vi nedi ullsåler. Sammen med chaps og ullsokker er det nok til at vi ikke fryser.

Anonymkode: 36add...26e

Chaps varmer jo ikke, de er jo også til sommerbruk 🙈 ridesko skal sitte tett, har du plass til ullsåler og ullsokker er de for store og gjør ikke jobben sin. Selv bruker jeg tykke vinterstøvler med både ullsåler og ullsokker og likevel fryser jeg på vinteren, så hvordan dere orker ned sommersko skjønner jeg ikke 🙈

Anonymkode: acfc4...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...