Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Jeg er jo klar over at det skal være ryddig og rent, men må det være helt sterilt? Mannen min mener det, jeg mener at det ikke er det som er avgjørende for om folk velger å kjøpe/ ikke kjøpe boligen. Hva tenker dere? Hvor rent og ryddig er godt nok for visning? Anonymkode: 5ba73...8f8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er jo klar over at det skal være ryddig og rent, men må det være helt sterilt? Mannen min mener det, jeg mener at det ikke er det som er avgjørende for om folk velger å kjøpe/ ikke kjøpe boligen. Hva tenker dere? Hvor rent og ryddig er godt nok for visning? Anonymkode: 5ba73...8f8 Mannen din har rett og i tillegg bør dere rydde ut en god del ting, unødvenige mye møbler og ikke minst personlige ting. Må absolutt fremstå mer sterilt enn bare «hverdags rent». De som er på visning skal kunne se for seg å bo der…det gjør det hverken hvis det er sånn passe rent og altfor mye møbler/stæsj Anonymkode: 30875...5f2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Så sterilt som mulig, og mest mulig pikkpakk vekk. Rydd unna alt som ikke er helt nødvendig å ha fremme og vask ned. Anonymkode: 4c408...4da
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Veldig ryddig og veldig rent. Og alt personlig vekk. Anonymkode: f7154...b2b
TinaK 1990 Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Sterilt, ikke noe personlige bilder og stæsj, rydd vekk overflødige møbler for at eks stua, soverommet skal se ekstra stort ut. sterilt!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Helt klart sterilt Anonymkode: 5dd08...c40
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Veldig ryddig og rent. Tenk at folk ikke skal ha en følelse av å komme hjem til deg og snoke i dine rom. Rydd bl. a. bort sånt som kanskje ellers alltid har framme som oppvaskkost og -klut, kosmetikk på badet. Tøm gjerne halvparten av alt du har i bokhyllene slik at det ser luftig og romslig ut. Sleng gjerne sengetepper over sengene om du har osv.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg er jo klar over at det skal være ryddig og rent, men må det være helt sterilt? Mannen min mener det, jeg mener at det ikke er det som er avgjørende for om folk velger å kjøpe/ ikke kjøpe boligen. Hva tenker dere? Hvor rent og ryddig er godt nok for visning? Anonymkode: 5ba73...8f8 Spørsmålet er heller hva du tenker er greit at vises? Støv på flater? Hybelkaniner? Rot? Våte håndklær? Hva mener DU? Anonymkode: 54ced...1f0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Huset er ribbet for personlige eiendeler. Håndkle og annet som vanligvis står fremme, er satt bort. Vi har hatt en solid opprydning i klær, så det som er igjen er det tellekant på i skapene. Alt av kjøkkenskap er totalryddet. Badet likeså. Huset er med andre ord helt ryddet. Han mener vi omtrent skal skrubbe med tannkost for å få alt helt sterilt og rent. Jeg mener at normalt rent er bra nok. Finvaskingen hører til flyttevasken, tenker jeg. Ser at flere er enige med mannen, så får vel bare trå til😅 Anonymkode: 5ba73...8f8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Himmel og hav skrev (32 minutter siden): Veldig ryddig og rent. Tenk at folk ikke skal ha en følelse av å komme hjem til deg og snoke i dine rom. Rydd bl. a. bort sånt som kanskje ellers alltid har framme som oppvaskkost og -klut, kosmetikk på badet. Tøm gjerne halvparten av alt du har i bokhyllene slik at det ser luftig og romslig ut. Sleng gjerne sengetepper over sengene om du har osv. Og husk at du ikke bare hiver sånt inn i skapet under vasken, for der skal de også se inni. Anonymkode: 68362...eb4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og husk at du ikke bare hiver sånt inn i skapet under vasken, for der skal de også se inni. Anonymkode: 68362...eb4 Denne var selvsagt til hi🙈 Anonymkode: 68362...eb4
Pobie Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 Mannen har rett. Det skal være prikkfritt og alt personlig burde ryddes bort. F eks bilder av familie på veggen burde erstattes med malerier og kunst. Alt unødvendig skal vekk slik at huset ser størst mulig ut. Og alt skal selvfølgelig være helt rent, ikke hverdagsrent. Forrige gang vi flyttet hadde vi alt vi ikke trengte nedpakket, og dagene vi hadde visning vasket vi over alle flater på kjøkken, bad, vaskerom, vasket gulv og støvsugde slik at det så ut som et utstillingshjem.
prekæs Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 Svært ryddig og system. Mulig jeg kunne blitt lurt, men ryddighet ville fått meg til å tenke at det var ryddig på det jeg ikke så og. Viktige ting som har med husets konstruksjon å gjøre. Hadde ikke brydd meg om det var personlige ting der...så lenge det ser ordentlig ut.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 Enig med mannen. Upersonlig, fritt for dill dall og så rent at du selv mener du kunne spist maten din på gulvet. Skrubb hele huset fritt for støv og møkk. Anonymkode: 915b7...ccc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 Jeg hyret inn til « visningsvask» - verdt hver krone, leiligheten skinte. Anonymkode: 64f53...3ba
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 Jeg hørte på mannen. Ryddig var det fra før, men vi skrubba og styrte på. Holdt på i timesvis over flere dager. Fikk sms av megler i morges, de som skulle på visningen avlyste😩 Anonymkode: 5ba73...8f8
Pobie Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg hørte på mannen. Ryddig var det fra før, men vi skrubba og styrte på. Holdt på i timesvis over flere dager. Fikk sms av megler i morges, de som skulle på visningen avlyste😩 Anonymkode: 5ba73...8f8 Det var kjipt, men nå er jo huset rent da og da går det raskere neste gang det er visning.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Skrevet 5. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg hørte på mannen. Ryddig var det fra før, men vi skrubba og styrte på. Holdt på i timesvis over flere dager. Fikk sms av megler i morges, de som skulle på visningen avlyste😩 Anonymkode: 5ba73...8f8 Du har min medfølelse, vi holdt på slik i 9 mnd med over 20 visninger. Holdt på å klikke. Har ikke vasket ett vindu etter vi flyttet i nytt hus, tror jeg er traumatisert 😅 Har litt å si hva slags enhet du skal selge, hvor strøkent det må være. Anonymkode: 454c5...a3f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du har min medfølelse, vi holdt på slik i 9 mnd med over 20 visninger. Holdt på å klikke. Har ikke vasket ett vindu etter vi flyttet i nytt hus, tror jeg er traumatisert 😅 Har litt å si hva slags enhet du skal selge, hvor strøkent det må være. Anonymkode: 454c5...a3f Takk, det hjalp faktisk med litt medfølelse😅. Vårt har vært ute i 10 mnd. Vurdere å leie det ut snart, om banken sier ja. Anonymkode: 5ba73...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå