Gå til innhold

Tips til god organisering av kjøleskap/kjøkkenskuffer?

Anbefalte innlegg

Alt ligger hulter i bulter med to tenåringer. De bare stapper inn og det flyter over når det ikke har en naturlig plass. 

Har sett litt på boxo, men synes det blir dyrt. Noen tips her hvor de har gode, blanke kasser til å sortere. Gjerne noe som fungerer med grønnsaker/frukt. 

Anonymkode: 6593c...ffe

Fortsetter under...

Jeg har to bokser fra Clas Ohlson, en til kjøttpålegg og en til div yoghurt o.l.

Så har jeg en sånn snurreplate som alt av syltetøy og sånne ting i glass står, så kan den snurres rundt når man skal ha noe derfra.

En skuff til div "middagsting" og smør, matfløte og sånne ting, og en skuff til grønt og frukt.

Da er det ganske ryddig i vårt kjøleskap.

De har mye på clas ohlson av sånne gjennomsiktige bokser o.l. til kjøleskapet, billig og greit.

Anonymkode: a9870...791

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har to bokser fra Clas Ohlson, en til kjøttpålegg og en til div yoghurt o.l.

Så har jeg en sånn snurreplate som alt av syltetøy og sånne ting i glass står, så kan den snurres rundt når man skal ha noe derfra.

En skuff til div "middagsting" og smør, matfløte og sånne ting, og en skuff til grønt og frukt.

De har mye på clas ohlson av sånne gjennomsiktige bokser o.l. til kjøleskapet, billig og greit.

Takk, da skal jeg sjekke ut Clas Ohlson 🙏🏻

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har tre bokser i kjøleskapet,  en til åpnet pålegg, en til uåpnet pålegg og en til rømme/sauser/Dressing 

Anonymkode: d1948...ee2

Smart å skikke åpnet/uåpnet. En irriterende ting med disse tenåringene er at de åpner nytt hele tiden 🤯 

Jeg har en boks til åpnet pålegg og en til uåpnet pålegg og andre uåpne småting. Det å få  småtingene (smøreosttube, majonestube, leverposteiboks, skinkepakke, aioliboks osv) opp i bokser har gitt mye bedre plass og det er mye ryddigere når de ikke flyter rundt. Og det er lett å se hva som er åpent og ikke.

Jeg bruker de her boksene fra Europris, de har ofte hatt de på 40%, så vil tro de kommer igjen på det

https://www.europris.no/p-oppbevaringsboks-smartstore-5-3-liter-compact-clear-m-l29-5-x-b19-5-x-h12-193438

Jeg har og en boks til paprika, agurk, squash, tomat og evt andre smågrønnsaker.

Anonymkode: a2e2f...e45

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvor får man tak i snurreplate? Det hørtes lurt ut.

Anonymkode: fe961...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...