Anonym bruker Skrevet 3. mars 2023 #26 Skrevet 3. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er en forskjell på å bry seg om noen og å være helt opphengt i dem. Det ene er normalt, det andre er usunt. Anonymkode: d976a...e7e Kristus på krykker. Skal huske på det til den dagen jeg blir helt opphengt i noen. 🙄 Anonymkode: 950a2...bf0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2023 #27 Skrevet 3. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det virker som at du vil hans beste. Den beste hjelpen du kan gi er å be han om å gå til noen som kan hjelpe han med å snu gamle vaner. Han trenger kanskje en psykolog. Anonymkode: 0ea45...554 Jeg tror du har rett. Fastlegen var en god støtte, sa han. Anonymkode: 950a2...bf0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2023 #28 Skrevet 3. mars 2023 Legg fra deg Jesus-komplekset og konsentrer deg om annet. Du er ingen frelser, og han har ikke bedt om å frelses Anonymkode: b8b29...598
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2023 #29 Skrevet 3. mars 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Legg fra deg Jesus-komplekset og konsentrer deg om annet. Du er ingen frelser, og han har ikke bedt om å frelses Anonymkode: b8b29...598 Jeg tror det er tredje gangen jeg understreker at det var han som kontaktet meg. For å klage sin nød. Anonymkode: 950a2...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå