Gå til innhold

Å være stolt over å bli blokkert- hva slags fenomen er det?

Anbefalte innlegg

Jeg er med i to grupper på nett som har svært motstridende syn og meninger på sak. Personer i begge gruppene er inne på motpartens for å kritisere deres meninger og korrigere hverandre.

Minst tre ganger i uken lages det innlegg om at personen har blitt blokkert i den andre gruppen. - Ja, der ble visst jeg blokkert også. Jeg skrev vel noe de ikke tålte å høre. Etterfulgt av 😂

Dette er voksne folk, alle over 30 år. Hva er greia med å skryte av at de er blokkert? Jeg spurte der, men ingen svarte. 

Anonymkode: 5e24f...e87

Fortsetter under...

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er med i to grupper på nett som har svært motstridende syn og meninger på sak. Personer i begge gruppene er inne på motpartens for å kritisere deres meninger og korrigere hverandre.

Minst tre ganger i uken lages det innlegg om at personen har blitt blokkert i den andre gruppen. - Ja, der ble visst jeg blokkert også. Jeg skrev vel noe de ikke tålte å høre. Etterfulgt av 😂

Dette er voksne folk, alle over 30 år. Hva er greia med å skryte av at de er blokkert? Jeg spurte der, men ingen svarte. 

De ser på seg selv som dristige og modige rebeller, da vøtt.

Selv om de bare er rebell i kjellerleiligheten sin.

Danida skrev (4 minutter siden):

De ser på seg selv som dristige og modige rebeller, da vøtt.

Selv om de bare er rebell i kjellerleiligheten sin.

Takk, da vet jeg hva jeg skal skrive som kommentar neste gang det skjer 🙂 så kan jeg håpe at de har selvironi nok til at jeg ikke blir blokkert 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...