Gå til innhold

Hva er dine beste egenskaper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er dritfin... Synd å si det, men sånn er det, og det bruker jeg for alt det er verdt. Store pupper, flott hår, hvitt smil, isblå øyne, fin rumpe osv... Og så er jeg snill og støtter opp om de jeg er glad i. Skulle gjerne vært litt smartere. 

Anonymkode: d3903...1b0

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er dritfin... Synd å si det, men sånn er det, og det bruker jeg for alt det er verdt. Store pupper, flott hår, hvitt smil, isblå øyne, fin rumpe osv... Og så er jeg snill og støtter opp om de jeg er glad i. Skulle gjerne vært litt smartere. 

Utseendet er ikke en "egenskap".

Så det siste der stemmer nok bra.

Anonymkode: b706d...d7e

Jeg er tålmodig. Den mest tålmodige jeg vet om. Samt at jeg alltid er positiv. 

Jeg kan bli bedre på å huske hva som skjer i andres liv. F.eks hvis noen skal reise på ferie, glemmer jeg å si god tur når jeg sier ha det. 

Anonymkode: 1b120...a03

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Siden du legger frem at du bruker utseendet ditt for alt det er verdt; på hvilken positiv måte gjør du det? Eller er det sånn at du skulle ønske du ikke gjorde det?

Anonymkode: 38502...790

Jeg er løsningsorientert og rask til å finne løsninger i stressa eller uventa situasjoner.  Da kan jeg også lett ta styringa og redde selv veldig vanskelige situasjoner. 

Litt rart egentlig, for i motsatte enden er jeg utrolig treg og surrete og kan bruke ekstremt lang tid på å komme i gang med noe. Jeg er ekstremt god til å utsette ting, og skal bare gjøre noe annet først og gjør det gjerne ganske innvikla også. Helt til det oppstår en krise...  irriterende. 

Anonymkode: 5bcdb...8e5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er løsningsorientert og rask til å finne løsninger i stressa eller uventa situasjoner.  Da kan jeg også lett ta styringa og redde selv veldig vanskelige situasjoner. 

Litt rart egentlig, for i motsatte enden er jeg utrolig treg og surrete og kan bruke ekstremt lang tid på å komme i gang med noe. Jeg er ekstremt god til å utsette ting, og skal bare gjøre noe annet først og gjør det gjerne ganske innvikla også. Helt til det oppstår en krise...  irriterende. 

Anonymkode: 5bcdb...8e5

Haha, vi er like der. Er alltid den som kaster meg rundt og finner løsninger når det brenner. Har en tendens til å lukte problemene før de oppstår, sånn sett unngår jeg mange tabber. Men jeg bruker en evighet på å komme i gang når jeg ikke må, bruker sikkert mye energi på å tenke at det burde jeg gjort, i stedet for å faktisk bare gjøre. 

Tror jeg er ganske pedagogisk når jeg forklarer ting, mulig derfor den eldre garde ofte spør meg om teknisk hjelp. 

Jeg er dårlig til å stå i krasse diskusjoner, må dobbeltsjekke at jeg tenker rett først, men da er det ofte noen som roper litt høyere som har tatt styringen. Det skjer når det er mer tid og man rekker diskutere først. Jeg er nok redd for å gjøre feil, så da trenger jeg litt krise for å hoppe i det fremfor å overanalysere. 

Anonymkode: 11e41...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...