Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Typen er på tur til utlandet og jeg skulle så gjerne ha visst hvor han er. Sier han er på hotellrommet, men jeg tviler. Vi hadde videosamtale og jeg så at han lå i senga i boxeren, men det var tomme flasker og to kompiser ringte vilt på døra og ville ha med ut. Hadde vært fint om man kunne se hvor kjæresten var. Noen som vet om en gratis app jeg kunne lurt inn på telefonen hans eller noe slikt til en annen gang? Anonymkode: 36045...180
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Du er både gærn og sjalu Anonymkode: b995b...239
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du er både gærn og sjalu Anonymkode: b995b...239 Ja, det er vi begge. Han er likedan...så vi passer fint sånn sett... Anonymkode: 36045...180
Gjest Danida Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er vi begge. Han er likedan...så vi passer fint sånn sett... Anonymkode: 36045...180 Hva med å heller gå inn i et forhold mellom to likestilte voksne personer som både viser tillit og fortjener tillit?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Hva med og stole på hverandre? Eller har han gjort noe som gjør at du ikke tror på han? Dere får ha hverandre på snapkartet da,og send ofte snapper- så ser du hvor han er Anonymkode: d242f...164
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Spiller det noen rolle da? Om han er på rommet, restaurant eller pub har da ikke noe å si. Han koser seg med venner og har ingen meldeplikt for deg... Hvorfor ønsker du i tilfelle at han sitter på rommet alene når han er på tur med kompiser? Det beste hadde vel vært om han var sammen med dem? Anonymkode: 38058...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå