Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg er en person som lett forelsker meg. Ble sittende å prate med ei venninne her om dagen, og kom inn på det. Jeg innrømmet at i de neste 20 årene jeg og han som er min mann har vært sammen så har jeg en rekke ganger forelsket meg i andre menn, men jeg har ALDRI gjort noe med det. Hun mener at det å forelske seg i andre når man er i et forhold er utroskap, jeg mener at følelser ikke er noe man kan styre, og det ikke er det så lenge man ikke gjør noe med det. Hva tenker dere? Anonymkode: b7ce2...5a6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Hvordan kan det være utroskap? Det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 39fc2...fea
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Enig med deg. Man kan ikke styre følelsene sine. Men man kan velge å dyrke dem, eller prøve å komme videre.. Og velge ekteskapet Anonymkode: fc413...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Nei det er ikke utroskap Jeg har vært forelsket i andre enn mannen min, har aldri gjort noe annet med den forelskelsen enn å kjenne på den. Men jeg har også brukt forelskelsen til å kjenne godt etter om jeg er på rett sted i livet, og svaret har alltid vært at jeg fortsatt elsker mannen min og siden han også er min beste venn så er valget lett. Jeg har nemlig forelsket meg i en annen enn den jeg var sammen med før jeg møtte mannen min. Og da ble det klart for meg alle grunnene til at jeg ikke kunne bli i forholdet jeg var i. Anonymkode: ce723...690
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Hun tenker nok i retning emosjonelt utroskap. Det er absolutt en reel måte å være utro på, men en forelskelse i seg selv, er ikke det. Anonymkode: f9bfd...d4a
Pobie Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Følelser kan man jo ikke styre, så nei, det er ikke utroskap. Hva man gjør med følelsene avgjør om det er utroskap. Hvis du tilbringer ekstra tid med personen du er forelsket i, finner på unnskyldninger for å være sammen med dem, fantaserer om dem osv, da vil jeg si det er emosjonelt utroskap.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Pobie skrev (19 minutter siden): Følelser kan man jo ikke styre, så nei, det er ikke utroskap. Hva man gjør med følelsene avgjør om det er utroskap. Hvis du tilbringer ekstra tid med personen du er forelsket i, finner på unnskyldninger for å være sammen med dem, fantaserer om dem osv, da vil jeg si det er emosjonelt utroskap. Det gjør jeg ikke. Har en fantastisk mann, og gjør ingenting for å "oppmuntre" det. Prøver heller å unngå personen, og vente på at det skal gå over Anonymkode: b7ce2...5a6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Utroskap er å lyve og føre en annen bak lyset. Å kjenne på følelser for andre er ikke utroskap. Anonymkode: 265ec...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå