Gå til innhold

Når du er bedre enn dine eldre konkurrenter i faget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan merker de at du har mer kompetanse? Bruker du det i alle møter og i alle samtaler og fremhever deg selv på en dårlig måte, så må du endre deg selv. Gjør du ikke det, så overser du at de ikke liker det

Anonymkode: c1196...5a3

Om de er eldre eller yngre så er det dessverre noen som ikke tåler at andre kan mer. Egentlig skulle de applaudert det og satt pris på dyktige medarbeidere, men siden de ikke gjør det så får du bare overse dem. Gjør jobben din og hev deg over det. 

Anonymkode: 876b6...ac4

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan merker de at du har mer kompetanse? Bruker du det i alle møter og i alle samtaler og fremhever deg selv på en dårlig måte, så må du endre deg selv. Gjør du ikke det, så overser du at de ikke liker det

Jeg har bedre kompentanse og jeg er mye flinkere enn vedkommende i alt farget handler om så vedkommende misliker meg nå selvom jeg ikke er noe annet enn mot hen. Men jeg er mye bedre i faget på alle måter. 

Anonymkode: ccb16...6c5

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Om de er eldre eller yngre så er det dessverre noen som ikke tåler at andre kan mer. Egentlig skulle de applaudert det og satt pris på dyktige medarbeidere, men siden de ikke gjør det så får du bare overse dem. Gjør jobben din og hev deg over det. 

Anonymkode: 876b6...ac4

Takk for forståelsen. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei jeg er bare meg selv. Har aldri gått bevisst inn for og virke bedre men jeg er åpenbart best. Problemet kommer av at jeg ikke har lang erfaring men for enkelte blir jeg en konkurrent og det blir dårlig mottatt. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har bedre kompentanse og jeg er mye flinkere enn vedkommende i alt farget handler om så vedkommende misliker meg nå selvom jeg ikke er noe annet enn mot hen. Men jeg er mye bedre i faget på alle måter. 

Og dette passer du på å vise hele tiden?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg er bare meg selv. Har aldri gått bevisst inn for og virke bedre men jeg er åpenbart best. Problemet kommer av at jeg ikke har lang erfaring men for enkelte blir jeg en konkurrent og det blir dårlig mottatt. 

Da er du kanskje en som liker å vise deg bedre enn andre da. Da blir du mislikt. Ikke fordi du er bedre, men fordi personligheten din er brautende

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da er du kanskje en som liker å vise deg bedre enn andre da. Da blir du mislikt. Ikke fordi du er bedre, men fordi personligheten din er brautende

Absolutt ikke her tar du feil. 

sug lut skrev (3 minutter siden):

Arbeidslivet er ikke en konkurranse. Veldig spesielt å omtale kolleger slik.

På en måte blir det jo en konkurranse dersom en får bedre betingelser enn de som har vært der i 25 år. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det? Altså vet du hva denne kollegaen din tenker?

Jeg vet jo jeg ikke er brautende men jeg er best og det vet jeg. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei 

Ser du på dem som konkurrenter, altså? Dere jobber hver for dere og samarbeider ikke om best mulig resultat? Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt deg. 

Anonymkode: 8e485...7a0

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ser du på dem som konkurrenter, altså? Dere jobber hver for dere og samarbeider ikke om best mulig resultat? Jeg tror heller ikke at jeg hadde likt deg. 

Anonymkode: 8e485...7a0

Nå spekulerer du. Jeg har ikke skrevet noe om vi jobber sammen eller hver for oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...