Gå til innhold

Har du noe du misliker med deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (32 minutter siden):

Syns du at det er skummelt at alt dette kommer fram? 

Nei.
Jeg kjenner til HIs hang. 
Samlingen er som å se på "Hoarders" på TV; folk som drukner seg selv i søppel. Hun har valgt søppel av det verbale slaget til samlingen sin.

Anonymkode: 16e72...ec2

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei.
Jeg kjenner til HIs hang. 
Samlingen er som å se på "Hoarders" på TV; folk som drukner seg selv i søppel. Hun har valgt søppel av det verbale slaget til samlingen sin.

Ok. Skjønner. 

Anonymkode: eb15b...f9d

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det fins vel neppe noen tråd du har opprettet med positiv vinkling, så ingen her er overraska. 
Men jeg må si du drar skruen til noen hakk når du velger å ha de dårlige sidene som eget tema...

Er vel ikke alltid negativt å tenke over, men tenker da på alt jeg ikke er og ikke har. Vi har vel en blanding. 

Anonymkode: 1d13c...2ac

Annonse

Hvorfor fokusere på det negative. Bruk tiden på det som er bra, da blir livet bedre. Jeg, som alle andre er misfornøyd med noe. Jeg har etter mange år kommet dit at jeg prøver å snu den vonde sirkelen, for at jeg skal få det bedre og for at mine nærmeste skal få det bedre. Du bør prøve det. 👌

Anonymkode: a3735...b02

Jeg er utålmodig. Jeg skulle gjerne hatt mer tålmodighet - å se barn knytte skolisser gjør meg på randen til galen. Å stå å se på knotingen med lissene og vite at du må bare stå og se på ellers lærer de det ikke - det er en prøvelse. Skulle også ønske jeg var litt mer diplomatisk anlagt.

Kroppslig utseende er jeg godt forsont med. Skulle gjerne hatt litt mer styrke, men synes styrketrening er dødsens kjedelig - og da blir det lite av det gitt. Helt og holdent mitt eget ansvar.

Stort sett er jeg godt fornøyd med meg selv. Jeg er snill, hjelpsom og et arbeidsjern som ikke er redd for å ta i et tak. 

Anonymkode: 3b058...e66

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor fokusere på det negative. Bruk tiden på det som er bra, da blir livet bedre. Jeg, som alle andre er misfornøyd med noe. Jeg har etter mange år kommet dit at jeg prøver å snu den vonde sirkelen, for at jeg skal få det bedre og for at mine nærmeste skal få det bedre. Du bør prøve det. 👌

Anonymkode: a3735...b02

Denne var fin! 

Anonymkode: 1d13c...2ac

Att eg blir som ett troll 1,5 veke FØR mensen kommer😮💨 det er noe dritt det! Er sur, kjeftete og iritabel for ingenting!! Det er veldig frustrerende. Så bortsett fra det så har jeg noen pupper som henger ned og magen er dvask men det skal jeg snart operere🥳 ellers alt ok😆

Anonymkode: 96824...86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...