Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hvor ofte? Selv har jeg vært støtte medlem i lang tid. Så nå må det bli enten eller. Sparke i gang igjen. Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Går to ganger i uken. Holder på med annen idrett, så jeg føler jeg må på treningssenteret de to gangene. Litt tiltak, men gøy når jeg først er der 😊 Anonymkode: bb03f...be8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Trener og trener....jeg er mest støttemedlem egentlig. Men nå går jeg hos fysioterapeut og tenker å fortsette på treningssenteret etter at jeg er ferdig med fysioterapien. Tanken er god, så får jeg se hvor flink jeg er til å utføre det i praksis. Anonymkode: f7582...8b1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Trener og trener....jeg er mest støttemedlem egentlig. Men nå går jeg hos fysioterapeut og tenker å fortsette på treningssenteret etter at jeg er ferdig med fysioterapien. Tanken er god, så får jeg se hvor flink jeg er til å utføre det i praksis. Anonymkode: f7582...8b1 Men jeg skal i morgen forresten, har bestemt meg for det. Anonymkode: f7582...8b1
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 Når jeg trener styrke gjør jeg det på studio. Det blir da helkroppsøkt ca to ganger per uke. Ellers løper jeg utendørs hele året. Men hvis jeg ikke er i form til løping en periode, blir det ofte mer styrke.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Skrevet 28. februar 2023 Trente. 4-6 dager i uka. Så fikk jeg covid og nå skal jeg være glad jeg klarer jobb, middag med barna OG en klesvask Anonymkode: 37561...164
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men jeg skal i morgen forresten, har bestemt meg for det. Anonymkode: f7582...8b1 Håper du kommer deg avgårde. Må finne en dag selv og å bare gjøre. Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Skrevet 28. februar 2023 tante grusom master of law skrev (4 minutter siden): Når jeg trener styrke gjør jeg det på studio. Det blir da helkroppsøkt ca to ganger per uke. Ellers løper jeg utendørs hele året. Men hvis jeg ikke er i form til løping en periode, blir det ofte mer styrke. Kan jeg spørre hvor ofte du løper? Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Trente. 4-6 dager i uka. Så fikk jeg covid og nå skal jeg være glad jeg klarer jobb, middag med barna OG en klesvask Anonymkode: 37561...164 Er det mulig? Kjipt å lese. Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #10 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er det mulig? Kjipt å lese. Anonymkode: cf5f4...1ae Mhm… utrolig kjipt. Gå fra å være superaktiv og ha en kapasitet mange misunte meg, til å måtte sove minst 10 timer hver natt for å fungere. Står opp, går på jobb, kommer hjem, spiser og legger meg på sofaen. Mannen tar alt. Anonymkode: 37561...164
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #11 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Mhm… utrolig kjipt. Gå fra å være superaktiv og ha en kapasitet mange misunte meg, til å måtte sove minst 10 timer hver natt for å fungere. Står opp, går på jobb, kommer hjem, spiser og legger meg på sofaen. Mannen tar alt. Anonymkode: 37561...164 Utrolig trist å høre. Sier de at det kan gå seg til eller er det vedvarende? Godt du har en god mann! Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #12 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Utrolig trist å høre. Sier de at det kan gå seg til eller er det vedvarende? Godt du har en god mann! Anonymkode: cf5f4...1ae Legen mener bastant det er longcovid så er henvist behandling. De vet vel ikke nok til å si noe enda, så prøver det som prøves kan. Foreløpig er det kun hvile som hjelper. Og jeg vil såååå gjerne trene!!!! Jeg klarte å gå en rolig tur igår, resultat er at jeg er enda mer utslitt idag. Så for nå er det prøve og feile metoden 👌 Anonymkode: 37561...164
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2023 #13 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Kan jeg spørre hvor ofte du løper? Anonymkode: cf5f4...1ae Det varierer noe, men vil si i snitt 4 ganger per uke. Det er ikke alle ukene tiden strekker til så mange turer, og de ukene blir det færre. Mens andre uker kan det bli oftere.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #14 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Legen mener bastant det er longcovid så er henvist behandling. De vet vel ikke nok til å si noe enda, så prøver det som prøves kan. Foreløpig er det kun hvile som hjelper. Og jeg vil såååå gjerne trene!!!! Jeg klarte å gå en rolig tur igår, resultat er at jeg er enda mer utslitt idag. Så for nå er det prøve og feile metoden 👌 Anonymkode: 37561...164 Håper at behandling og at ting blir bedre for deg og at du på sikt kan trene igjen. Krysser fingrene for det 🤞🤞🤞 Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 tante grusom master of law skrev (4 minutter siden): Det varierer noe, men vil si i snitt 4 ganger per uke. Det er ikke alle ukene tiden strekker til så mange turer, og de ukene blir det færre. Mens andre uker kan det bli oftere. Skikkelig spreking. Det blir vel en livsstil og godt å komme seg ut. Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #16 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Håper at behandling og at ting blir bedre for deg og at du på sikt kan trene igjen. Krysser fingrene for det 🤞🤞🤞 Anonymkode: cf5f4...1ae Takk 🙏❤️ Anonymkode: 37561...164
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk 🙏❤️ Anonymkode: 37561...164 ❤️ Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Går to ganger i uken. Holder på med annen idrett, så jeg føler jeg må på treningssenteret de to gangene. Litt tiltak, men gøy når jeg først er der 😊 Anonymkode: bb03f...be8 Det er to ganger jeg skal prøve å få trent i uken om jeg bare kommer i gang. Kan jeg spørre hvilke idrett? Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er to ganger jeg skal prøve å få trent i uken om jeg bare kommer i gang. Kan jeg spørre hvilke idrett? Anonymkode: cf5f4...1ae Jeg snakket med en PT som sa at to ganger i uken er helt supert! Jeg spiller innebandy. Så får løpt og svettet en del, men bruker treningssenteret til styrke Anonymkode: bb03f...be8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg snakket med en PT som sa at to ganger i uken er helt supert! Jeg spiller innebandy. Så får løpt og svettet en del, men bruker treningssenteret til styrke Anonymkode: bb03f...be8 Det er ihvertfall målet. Kjekt å høre at det var greit 😊 Så gøy med innebandy da 😊 Ikke gjort det mye, men synes det var gøy. Hvor ofte? Greit å få inn styrken på senter da 😊 Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #21 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ihvertfall målet. Kjekt å høre at det var greit 😊 Så gøy med innebandy da 😊 Ikke gjort det mye, men synes det var gøy. Hvor ofte? Greit å få inn styrken på senter da 😊 Anonymkode: cf5f4...1ae Hvis du har en klubb i nærheten må du jo bare hive deg med. Var det jeg gjorde, i voksen alder. Nå spiller jeg tre ganger i uken. 😃 Anonymkode: bb03f...be8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #22 Skrevet 28. februar 2023 Nei, ikke nå. Jeg har trent aktivt i perioder, da 2-4 ganger i uken i 1-2 år, og så har det sklidd ut, kommet i gang igjen osv. Nå for tiden blir det bare jogging ute når jeg har lyst/ork, og daglig tur med hunden. Anonymkode: 90fa5...cf6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #23 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis du har en klubb i nærheten må du jo bare hive deg med. Var det jeg gjorde, i voksen alder. Nå spiller jeg tre ganger i uken. 😃 Anonymkode: bb03f...be8 Hva vil voksen alder si da? Anonymkode: f7582...8b1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #24 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har en klubb i nærheten må du jo bare hive deg med. Var det jeg gjorde, i voksen alder. Nå spiller jeg tre ganger i uken. 😃 Anonymkode: bb03f...be8 Så gøy 😀 Både sosialt og trening. Ikke en dum ide. Må se på det. Vet de har for barn ihvertfall 😊 Anonymkode: cf5f4...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #25 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei, ikke nå. Jeg har trent aktivt i perioder, da 2-4 ganger i uken i 1-2 år, og så har det sklidd ut, kommet i gang igjen osv. Nå for tiden blir det bare jogging ute når jeg har lyst/ork, og daglig tur med hunden. Anonymkode: 90fa5...cf6 Det er god trening det og da. Det det har gjort her og sklidd ut. Anonymkode: cf5f4...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå