Gå til innhold

Et det noen tema eller brukere du unngår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unngår én bruker. Nå har hun skaffet seg enda et brukernavn så da unngår jeg det og. Bare kverulering og det gidder jeg ikke. Ellers åpner jeg det meste, men svarer ikke på alt. Middagstråder og savner-mannen-tråder blir for kjedelige.

Anonymkode: a2b83...94d

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ja. Svaret for begge deler av det samme: fordi det/de er uinteressante. 

Anonymkode: 6b833...39e

Så uansett sak når du vet det er den eller de? 

Anonymkode: 3ff3f...dd5

Ja. Det er to brukere, den ene med flere nick jeg prøver å unngå. Noen ganger kan temaene virke ok, men det utarter fort.

I tillegg er det selvfølgelig noen temaer som generelt ikke interesserer meg.

Anonymkode: d2be2...a54

Jeg svarer ikke i tråder der jeg tenker at det ikke er godt for HI å få oppmerksomhet, altså at jeg får en formening om at det å være aktiv i tråden opprettholder en annen persons selvdestruktivitet. Jeg svarer heller ikke hvis jeg tror noen lyver eller finner på problemstillinger for å skape liv og røre.

Jeg har gjennom årene bevisst unnlatt å svare enkelte nick, fordi jeg ser at de uansett hvilke svar de får fortsetter å kverulere. Det er det noen som liker, de må gjerne svare og holde liv i tråden, for meg er det meningsløst. 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så dere unngå personer uansett sak da. 

For egen del så skal det mye til før jeg unngår bevisst, men om man kjenner igjen brukere som er negative, kverulerende og slitsomme så styrer jeg unna fordi trådene deres alltid ender opp på samme måte. 

Anonymkode: 01886...367

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så dere unngå personer uansett sak da. 

Selvsagt. Hvorfor kaste bort tid på folk man synes er uinteressante? Det er en grunn til at man har kommet dit. 

Anonymkode: 6b833...39e

Jeg unngår tråder som «hvor mye penger bruker dere på…», «hvor mye trenger man på sydenferie?», « hvor mye tjener dere?» «hvor ville dere helst bodd av x og y» og lignende tråder der det er helt umulig å se hva HI skal bruke den informasjonen til gitt at de som svarer garantert har ulike forutsetninger og ulike preferanser. 

Anonymkode: e92c1...1d4

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, som det går frem av tittel på tråden. Er det ikke moderatorer her inne? 

Anonymkode: 244cb...3af

Det debatteres ikke spesifikke brukere da.

Anonymkode: 327c0...14c

Ja flertall av tråder unngår jeg fordi det er for meg veldig i interessant. Ingen personer unngår jeg men der også vil jeg si at både tråder og flertallet er inne gir meg ingenting. Er her kun fordi det er noe liv her. 

Anonymkode: 4aafa...425

Unngår ingen brukere. Det hender jeg gir opp i utgangspunktet interessante problemstillinger fordi en bruker vrir alt til å handle om seg selv og egne fordreide virkelighet. Her brukes ikke innlegg fra andre til å drive diskusjonen fremover,  men kun til å vris på til eget formål. Fakta som ikke passer ignoreres glatt eller vris på eller kategoriseres helt merkelig og svart/ hvit. Som at alt som endrer utseende er kosmetiske operasjoner. Da blir det ikke mulig å ha en reel diskusjon, det blir bare kverulering. 

Anonymkode: c8f76...9f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...