Gå til innhold

Du som jobber 100%, hvor mye har du i året?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jo ting du kan google deg frem til.

https://www.ssb.no/statbank/table/11418/tableViewLayout1/?loadedQueryId=10066123&timeType=top&timeValue=1

På denne siden kan du trykke på hundrevis av forskjellig yrker, og se hva de tjener

https://utdanning.no/interesseoversikt#/yrker/

Jeg personlig jobber i butikk og har ca 450.000 i året. Jeg ligger litt over tariff, men ikke så mye. Full ansiennitet med litt ansvar/trynetillegg.

Anonymkode: 46d3f...fa8

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har en årslønn på 472 000,-. Riktig nok med full ansinitet. Jobber på sykehus som helsesekretær.

Anonymkode: 5032e...e9d

Samme! Men jeg har 8500 kroner i året i trynetillegg oppå der 

Anonymkode: 12b83...156

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Samme! Men jeg har 8500 kroner i året i trynetillegg oppå der 

Heldig du er med trynetillegg da😂får ikke det vi. Ikke mye å leve av egentlig.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Heldig du er med trynetillegg da😂får ikke det vi. Ikke mye å leve av egentlig.

Jeg krangla meg til det da vi fortsatt var en del av psykiatrien 🙈 jobber ikke i somatikken, og 5000 av de er kompetansetillegg fordi jeg er helsesekretær (hang også igjen fra psykiatrien). Så i prinsippet har jeg 3500 kroner ekstra i året for enormt mye ansvar. Og nei. Ikke stort å leve av!

670.000,-. Fagarbeider i barnebolig.
Full ansiennitet, men den årslønnen inkluderer myyye overtid. Uten overtid hadde det kanskje vært rundt 450.000,- i året. Det kan jeg ikke leve av. 

Anonymkode: d8962...646

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

670.000,-. Fagarbeider i barnebolig.
Full ansiennitet, men den årslønnen inkluderer myyye overtid. Uten overtid hadde det kanskje vært rundt 450.000,- i året. Det kan jeg ikke leve av. 

Hvis man skal sammenligne med noe som helst må man jo oppgi grunnlønn i 100%. Uten tillegg, overtid, ekstrajobb osv.

Jeg er fagleder i kommunal psykisk helse. Har rundt 580k i grunnlønn. 
Pga turnus har jeg tillegg for kveld/natt/helg/helligdag, og en overtidsvakt eller to i året om det er helt krise,  ender jeg på mellom 80 og 100k på toppen av grunnlønn. 

Anonymkode: 7f2ab...35b

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis man skal sammenligne med noe som helst må man jo oppgi grunnlønn i 100%. Uten tillegg, overtid, ekstrajobb osv.

Jeg er fagleder i kommunal psykisk helse. Har rundt 580k i grunnlønn. 
Pga turnus har jeg tillegg for kveld/natt/helg/helligdag, og en overtidsvakt eller to i året om det er helt krise,  ender jeg på mellom 80 og 100k på toppen av grunnlønn. 

Anonymkode: 7f2ab...35b

Men jeg oppga jo grunnlønn. Sa ca 450.000,-

Men med turnustillegg og overtid er reallønna 670.000,-. 

Tenkte det var greit for folk å vite at man kan tjene greit med kun fagbrev om man bare jobber for det. 

Lege. 800.000,-

For å få unna alle oppgaver jobber jeg 7-8 timer overtid hver uke uten at jeg får skrive overtid. Så egentlig får sykehuset nesten en gratis arbeidsuke av meg per måned. 

Anonymkode: 6e3c7...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...