Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 Hei Jeg er nå gravid i uke 16+6 og på ultralyd uke 14+6 så baby normal og frisk ut, med alt som normalt i følge jordmor. Dessverre fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var kommet til 14+4 og jeg har dessverre snust frem til det…. Slutta tvert når jeg fant ut at jeg er gravid, og har siden ikke tatt en eneste snus. Nå sitter jeg dag inn og dag ut og bekymrer meg for at noe skal gå galt med babyen min…. Selvom alt ser fint ut er jeg livredd for at den er syk eller blir dødfødt eller dør etter fødsel, eller andre ting. Har jo heldigvis over halve svangerskapet igjen der jeg IKKE snuser og ellers tar gode valg for meg og babyen, og kan bare håpe det er nok. Dette er absolutt alt jeg tenker på om dagen og jeg er livredd… Er det noen ærlige mennesker her som har opplevd eller vært borti liknende som kan dele erfaring? Tror dere det er stor sannsynlighet for at baby er syk eller skada av snusingen min? Eller kan det her faktisk gå helt fint siden jeg rakk å slutte før det var gått alt for lang tid? Hilsen kvinne 21 Anonymkode: dfcb2...e3c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438453-gravid-og-snust-frem-til-uke-15/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tror det går helt fint! Kjenner mange som både har røyka og snust i hele graviditeten og fått friske barn (nei jeg mener ikke det er riktig). Og jeg kjenner folk som har gjort alt etter boka som har fått barn med ulike sykdommer. det går helt sikkert veldig fint! Og gratulerer ❤️ Anonymkode: 429a5...c1f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438453-gravid-og-snust-frem-til-uke-15/#findComment-149922461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 Sannsynligheten for at du har skadet fosteret er forsvinnende liten. Vi holder oss unna alkohol og tobakk i svangerskapet for sikkerhets skyld, fordi det er noen få ganger det går galt, men stort sett går det jo fint. Nå er jo du allerede ganske langt, du har ikke abortert, barnet ser friskt ut og vokser som det skal, da tenker jeg at du må senke skuldrene. Jeg kjenner faktisk en oppegående dame, utdannet intensivsykepleier, som røyket hele svangerskapet. Hun sa selv at det verste som kan skje når man røyker er at fosteret blir litt lite, og det var god nok grunn til å røyke for henne, for hun ville ikke ha så stort barn.... Hakeslippinnstilling, men hun fikk en frisk og rask gutt. Anonymkode: a77f0...214 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438453-gravid-og-snust-frem-til-uke-15/#findComment-149922476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå