Gå til innhold

Når fikk barna deres egen spond-bruker?

Anbefalte innlegg

Det er litt irriterende når sønnen til treneren eller lagleder eller egentlig alle bruker foreldrenes Spond. Man tror det er en viktig beskjed, og så går man inn og ser at det står «er på banen og spiller i dag klokken 16.00» eller «noen som blir med på banen i helgen». Dette gjelder kanskje spesielt sønnene til trenerne. De blir 13 i år, så jeg tenker at det beste er om de får egen bruker. Når fikk deres egen bruker? Har ei som er eldre, men der var ikke dette et problem, og hun fikk egen bruker da hun var 13

Anonymkode: c3893...792

Fortsetter under...

15 åringen her har egen, 13 åringen har det ikke.

Men jeg får jo et varsel til min bruker når 15 åringen legger inn noe der uansett, de er koblet mot hverandre. Så legger hun inn at hun ikke kommer på en trening får jeg varsel om at hun har gjort det. 

Anonymkode: 55609...8b7

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

15 åringen her har egen, 13 åringen har det ikke.

Men jeg får jo et varsel til min bruker når 15 åringen legger inn noe der uansett, de er koblet mot hverandre. Så legger hun inn at hun ikke kommer på en trening får jeg varsel om at hun har gjort det. 

Anonymkode: 55609...8b7

Ja, men da ser man jo hvem som har lagt ut noe. Når det kommer varsel om at trener eller lagleder har lagt ut noe, så tenker man at det kan være noe viktig, og så kommer man inn og leser «spiler på banen i dag, bare å kome vis du vil»

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

De fikk da de ble G16. 
Men ellers bruker gutta selv snap gruppe til å spørre om noen vil være med å spille. 

Anonymkode: 5bb81...ccd

Disse er ikke gamle nok til å ha snap

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

G10 og G13. 

De får kun lov til å svare deltar / deltar ikke på treninger, noe de overholder.

Anonymkode: 42445...7fe

Her står de automatisk på deltar, og må avslå om de ikke kan og begrunne. 

Når de var 13. slike meldinger ser vi forøvrig alle sammen , både voksne og spillere. Synes det er helt gull jeg. Sååå mange beskjed om trening kommer det ikke at det skulle være noe irritasjonsmoment.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Når de var 13. slike meldinger ser vi forøvrig alle sammen , både voksne og spillere. Synes det er helt gull jeg. Sååå mange beskjed om trening kommer det ikke at det skulle være noe irritasjonsmoment.

Er daglig her. Gjerne flere ganger om dagen også

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er daglig her. Gjerne flere ganger om dagen også

Hm, ok. Så ofte er det ikke her. Det sagt så blir jeg alltid glad for å se at ungdommene drar hverandre med og at de sier fra til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...