Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hei! Jeg vil gjerne ta med meg unga mine på hotell og aktiviteter.. Barna er snart 2 og snart 5 år ❤️ Vi bor i Drammen, ønsker ikke å reise for langt. 1 eller 2 netter på hotell, Airbnb og aktiviteter.. Gård, lekeland, svømmehall, museum, fyr løs.. Tenker ukedager, feks mandag til onsdag. ☺️ Anonymkode: bf4c8...9c6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Superland i Sarpsborg 😊 I tillegg til badeland og et lite lekeland der, har du Inspiria på andre siden av parkeringsplassen 😊 Anonymkode: 63f27...bc4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Superland i Sarpsborg 😊 I tillegg til badeland og et lite lekeland der, har du Inspiria på andre siden av parkeringsplassen 😊 Anonymkode: 63f27...bc4 Takk. Har sett på det Quality hotellet i Sarpsborg, om det er det du mener? Hva er inspiria? :)) Anonymkode: bf4c8...9c6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Takk. Har sett på det Quality hotellet i Sarpsborg, om det er det du mener? Hva er inspiria? :)) Anonymkode: bf4c8...9c6 Er det jeg mener ja Inspiria er et vitensenter med forskjellige ting ungene kan gjøre og lære om forskjellige ting, div. Utstillinger osv. Er nok mest den eldste som får noe ut av det da 😊 Anonymkode: 63f27...bc4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 Eller en tur til sørlandet? Hvis du tenker at det er innafor mtp reiselengde? Det er rimelig inngang til Dyreparken nå i lavsesong. Med få gjester i parken kommer man tett på alle dyrene på mating, ingen kø osv. Dere kan også vurdere å overnatte i kardemommeby eller abra havn. I lavsesong er det mulig å få rimelig overnatting og billett. Ved dårlig vær er det også mulig å finne på ting innendørs: Aquarama i Kristiansand er et fint og passe stort badeland, vitensenteret i Arendal er også supert for barn i den alderen. Det er mange alternative ting å finne på i området også, dette er bare et par eksempler. Og uansett om du velger overnatting i Arendal, Grimstad, Lillesand eller Kristiansand er nevnte aktiviteter maksimalt 45 minutter unna i bil. Anonymkode: be72d...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå