Gå til innhold

Innholdsrike dager for barn + hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne ta med meg unga mine på hotell og aktiviteter.. 
Barna er snart 2 og snart 5 år ❤️ 

Vi bor i Drammen, ønsker ikke å reise for langt. 1 eller 2 netter på hotell, Airbnb og aktiviteter.. Gård, lekeland, svømmehall, museum, fyr løs.. :) 

Tenker ukedager, feks mandag til onsdag. ☺️

Anonymkode: bf4c8...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superland i Sarpsborg 😊 I tillegg til badeland og et lite lekeland der, har du Inspiria på andre siden av parkeringsplassen 😊

Anonymkode: 63f27...bc4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Superland i Sarpsborg 😊 I tillegg til badeland og et lite lekeland der, har du Inspiria på andre siden av parkeringsplassen 😊

Takk. Har sett på det Quality hotellet i Sarpsborg, om det er det du mener? :) Hva er inspiria? :))

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Takk. Har sett på det Quality hotellet i Sarpsborg, om det er det du mener? :) Hva er inspiria? :))

Er det jeg mener ja :) Inspiria er et vitensenter med forskjellige ting ungene kan gjøre og lære om forskjellige ting, div. Utstillinger osv. Er nok mest den eldste som får noe ut av det da 😊

Skrevet

Eller en tur til sørlandet? Hvis du tenker at det er innafor mtp reiselengde?

Det er rimelig inngang til Dyreparken nå i lavsesong. Med få gjester i parken kommer man tett på alle dyrene på mating, ingen kø osv. Dere kan også vurdere å overnatte i kardemommeby eller abra havn. I lavsesong er det mulig å få rimelig overnatting og billett. 

Ved dårlig vær er det også mulig å finne på ting innendørs: Aquarama i Kristiansand er et fint og passe stort badeland, vitensenteret i Arendal er også supert for barn i den alderen.

Det er mange alternative ting å finne på i området også, dette er bare et par eksempler. Og uansett om du velger overnatting i Arendal, Grimstad, Lillesand eller Kristiansand er nevnte aktiviteter maksimalt 45 minutter unna i bil.

Anonymkode: be72d...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...