Gå til innhold

Hva tolker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En person jeg har hatt god og interessant kontakt med i noen år (vennskapelig), sendte meg en melding. "Jeg tenker ofte på deg, hvordan har du det".

Jeg har vært svært interessert i denne personen lenge, også før vi ble kjent, men dt har aldri vært noe mellom oss. Forelskede mennesker har jo ingen dømmekraft, så hva tenker dere en slik melding? 

Anonymkode: cdb57...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So  om vedkommende av en eller annen grunn  har tenkt på deg. Det trenger ikke være forelskelse. Bekymring eller noe annet kan  bære like sansynrlig, men det er en åpning for at du kan foreslå å treffes.

Anonymkode: 1b420...0f3

Skrevet

Jeg ville tolket det som at du har fortalt noe som gjør at personen følte for å trøste deg med en melding. Det er jo det venner gjør

Anonymkode: 06cc9...7aa

Skrevet

Jeg skrev nettopp ca en nøyaktig lik melding til en venn som har det litt tøft for tiden. Ingenting romantisk i det. Men det er vanskelig for oss å tolke når vi ikke kjenner dynamikken mellom dere. 

Anonymkode: 47f40...d62

Skrevet

Jeg tolker det som at det var hyggelig og personen lurte på hvordan jeg hadde det. Ikke mer enn det. 

Anonymkode: 35a79...3e9

Skrevet

Ikke noen vanskelig tid her, eller noe som har skjedd, så derfor jeg stusset. 

HI

Skrevet

Har dere ikke så ofte kontakt kanskje? Jeg synes det er litt sånn typisk melding man sender når det er lenge siden man har hatt kontakt med mottaker.

Anonymkode: 52299...785

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har dere ikke så ofte kontakt kanskje? Jeg synes det er litt sånn typisk melding man sender når det er lenge siden man har hatt kontakt med mottaker.

Anonymkode: 52299...785

Enig

Anonymkode: 2a50c...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...