Gå til innhold

Basseng på dfds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det basseng på dfds, og hvirdan fungerer det? Egne dame og herregarderober? Familiegarderober? Dusje og skifte på lugaren? Har en gutt på 5 og en gutt på 6, sender de ikke alene i grderoben hvert fall😬

Anonymkode: 5e819...f4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Er det basseng på dfds, og hvirdan fungerer det? Egne dame og herregarderober? Familiegarderober? Dusje og skifte på lugaren? Har en gutt på 5 og en gutt på 6, sender de ikke alene i grderoben hvert fall😬

Dusje og skifte på lugaren og rett i bassenget. Vi opplevde hele bassenget som litt kaos og mye folk. 

Anonymkode: 54bc4...eaf

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Dusje og skifte på lugaren og rett i bassenget. Vi opplevde hele bassenget som litt kaos og mye folk. 

Anonymkode: 54bc4...eaf

Går folk i bikini/badeshorts fra lugar til basseng? 

Ser at billetten inkluderer håndkle, men da utgår det jo å surre håndkle rundt kroppen på vei fra lugaren. 

Ååå, kan det være så fullt at man ikke får komme inn? Kjipt å stå med guttene i badetøy og så er det fullt. 

Skrevet

Vi har aldri badet der. Har til gode å les rom noen som har syns det var kjekt å bade på båten. Håper det blir positive svar her. 

Anonymkode: 152d5...4c2

Skrevet

Veldig lite og veldig trangt 

I høysesong ville jeg holdt meg langt unna 

Anonymkode: f66a6...e31

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

https://www.dfds.com/nb-no/ferge/om-bord/oslo-kobenhavn/underholdning/bubble-zone

Om det er fullt eller ikke kommer jo an på når i sesongen dere reiser. Ellers er det jo fort gjort å stikke å sjekke før dere gjør dere klar, det er ikke så store forhold på båten liksom.

Anonymkode: fc67d...25a

Det er jo unisex garderobe/omkledning der, da slipper man å gå rundt halvnaken i båten 😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er jo unisex garderobe/omkledning der, da slipper man å gå rundt halvnaken i båten 😆

Ts, var redd for å stå der i badetøy og ikke få bade pga fullt i bassenget. Derfor svarte jeg at det går an å ta en sjekk på forholdene før man går og skifter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ts, var redd for å stå der i badetøy og ikke få bade pga fullt i bassenget. Derfor svarte jeg at det går an å ta en sjekk på forholdene før man går og skifter.

Jeg er ts, jeg skrev det etter jeg sjekket linken du sendte meg 😊 jeg fryktet faktisk at vi måtte gå rundt i båten i badetøy 😐 men det står i linken at det er onkledningsrom der 🥳

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er ts, jeg skrev det etter jeg sjekket linken du sendte meg 😊 jeg fryktet faktisk at vi måtte gå rundt i båten i badetøy 😐 men det står i linken at det er onkledningsrom der 🥳

Eller dere kunne ha tatt med badekåper...

Anonymkode: 27611...37e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Man sprader da ikke gjennom et cruise skip i badekåpe....

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Man sprader da ikke gjennom et cruise skip i badekåpe....

Cruise skip? Det er danskebåten vi snakker om her. 

Anonymkode: 25b3c...ec4

Skrevet

Vil heler kalle det ett litt stor boblebad. Ekstremt lite og mye folk. Badeland er en vits og kalle d

Anonymkode: b63ef...911

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vil heler kalle det ett litt stor boblebad. Ekstremt lite og mye folk. Badeland er en vits og kalle d

Enig her. Lite og folksomt. Det er i alle fall ikke badeland på cruise skip for å si det sånn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Synes det blir så mye å ha med, 3 badekåper tar jo opp all plassen i bagen🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Å😔

Skrevet

Vi skal I påska, tar med oss badeklær så får vi se. Barna synes nok det er artig likevel 

Anonymkode: fd2e9...183

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Vi skal I påska, tar med oss badeklær så får vi se. Barna synes nok det er artig likevel 

Anonymkode: fd2e9...183

Ja det er det jeg også tenker. Jeg som voksen har jo ikke store forventninger, men for barna er det ikke forskjell på danskebåten og en tur til Bali 😅 de koser seg på tur uansett. Men å stå som sild i tønne i et lite plaskebasseng håper jeg vi slipper. 

Vi reiser også i påsken 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er det jeg også tenker. Jeg som voksen har jo ikke store forventninger, men for barna er det ikke forskjell på danskebåten og en tur til Bali 😅 de koser seg på tur uansett. Men å stå som sild i tønne i et lite plaskebasseng håper jeg vi slipper. 

Vi reiser også i påsken 😊

Bare vær klar over at det ikke er barnebasseng der så barna bør være svømmedyktige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...