Gå til innhold

Gutt straks 11 år

Anbefalte innlegg

Sier han ønsker å dø ! Ønsker å ta livet sitt ! Ønsker å bli adoptert bort osv. Jeg venter på time på bup, men nå er jeg virkelig bekymret! Han sier dette hver dag! Jeg ønsker av hele mitt hjerte at han skal ha det bra, men nå vet jeg ikke hva mer jeg skal gjøre 😭😭 Råd? Han spør meg hvorfor er jeg blitt født. 

Anonymkode: d09ea...7d4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438365-gutt-straks-11-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis (?) er det ofte sånn at de som snakker mye om å ville dø ikke nødvendigvis er de som er i aller størst risikosone for å ta sitt eget liv. Det betyr likevel ikke at du ikke bør følge ekstra godt med og kreve fortgang i saken. Jeg ville ringt BUP i morgen tidlig og tydeliggjort både hvor alvorlig du opplever dette og hvor redd du er. 

Anonymkode: 38204...2f6

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Heldigvis (?) er det ofte sånn at de som snakker mye om å ville dø ikke nødvendigvis er de som er i aller størst risikosone for å ta sitt eget liv. Det betyr likevel ikke at du ikke bør følge ekstra godt med og kreve fortgang i saken. Jeg ville ringt BUP i morgen tidlig og tydeliggjort både hvor alvorlig du opplever dette og hvor redd du er. 

Anonymkode: 38204...2f6

❤️ det skal jeg gjøre. Jeg er så fortvilet! 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Huff,så fælt.     Snakket med skolen? Har han venner ?

Håper dere får hjelp veldig snart.    
klem

Anonymkode: bbf9f...f69

Tusen takk for klemmen ❤️ skolen sier de ser en glad gutt som ler og ser ut til å ha det bra. Han vil aldri være med venner 😔 jeg forstår det ikke. Er så vondt

les mer om pree teens. Alt av Hedvig Montgomery. tror du gjør alt du kan, men kan være nyttig info. Folkom.no,trygghetssirkelen. 

Finne på noe kjekt bare dere to? 

Går det an å gå en tur sammen hver dag? 

Anonymkode: 4054d...0cd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...