Anonym bruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Mannen skal alltid ta en finger eller to i rumpen min mens vi har sex (doggy). Vi bytter stilling, han begynner å stryke på meg. Over alt, i håret mitt osv. Dette liker jeg virkelig ikke. Jeg syns det er ekkelt! Ofte skal jeg noe etter sex og har ikke tid til å dusje, enda en gang samme dag. Er jeg prippen? Han påstår at det ikke lukter av fingrene, men det gjør det! I tillegg ofte litt glidemiddel osv. ÆSJ. Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Æsj. Helt enig. Uæh. Anonymkode: c56e5...2df
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Har fingeren vært i anus, skal den vaskes før den går nye steder. Det gjelder pikken også, og alle evt leketøy. Anonymkode: 8ebe1...c1a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Hvis du ikke liker det så tillater du det ikke. Det spiller ingen rolle hva andre syns. Når det er sagt så blir du full av de bakteriene folk gjerne blir syke av, det er verre enn å slikke doringen. Unnskyld uappetittelig opplysning men det er sant. Anonymkode: 256d9...b59
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis du ikke liker det så tillater du det ikke. Det spiller ingen rolle hva andre syns. Når det er sagt så blir du full av de bakteriene folk gjerne blir syke av, det er verre enn å slikke doringen. Unnskyld uappetittelig opplysning men det er sant. Anonymkode: 256d9...b59 En møkkete finger i håret eller på huden er ikke verre enn å slikke doringen, nei. For det første er det dine egne bakterier, mens det på doringen er alle andres. For det andre er det ikke farlig med tarmbakterier på hel hud. Hun sa ingen ting om å slikke fingeren hans, gjorde hun vel...? Dermed får hun heller ikke bakteriene i munnen. Så det du sier der er bare vås. Men ekkelt er det, ja. Anonymkode: 8ebe1...c1a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Nei, dine grenser er dine grenser. Men personlig ville jeg synes det var litt vanskelig å holde kontroll på hvor hender og fingre hadde vært og samtidig slippe meg helt løs. Da ville jeg heller ha brukt fem minutter på en dusj etterpå. Anonymkode: 66575...400
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Mannen skal alltid ta en finger eller to i rumpen min mens vi har sex (doggy). Vi bytter stilling, han begynner å stryke på meg. Over alt, i håret mitt osv. Dette liker jeg virkelig ikke. Jeg syns det er ekkelt! Ofte skal jeg noe etter sex og har ikke tid til å dusje, enda en gang samme dag. Er jeg prippen? Han påstår at det ikke lukter av fingrene, men det gjør det! I tillegg ofte litt glidemiddel osv. ÆSJ. Anonymkode: dd16f...60a Minst like ekkelt ar du ikke dusjer etter sex. Ikke tid?? Ærlig talt… Anonymkode: f8a0c...61b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Minst like ekkelt ar du ikke dusjer etter sex. Ikke tid?? Ærlig talt… Anonymkode: f8a0c...61b Dusjer du alltid etter dusj? Jeg kan gjerne dusje, men ønsker ikke å vaske håret to ganger for dagen Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har fingeren vært i anus, skal den vaskes før den går nye steder. Det gjelder pikken også, og alle evt leketøy. Anonymkode: 8ebe1...c1a Godt å høre at flere syns det er ekkelt! Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dusjer du alltid etter dusj? Jeg kan gjerne dusje, men ønsker ikke å vaske håret to ganger for dagen Anonymkode: dd16f...60a *SEX Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Du er ikke prippen! Skjønner godt at du synes det er ekkelt å få rompelukt i håret og rundt omkring i sengetøyet. På kroppen er kanskje ikke så farlig, man tar gjerne en dusj etter sex, men i håret er ekkelt! Hvordan er han når det er motsatt, vil han selv ha rompelukt i håret, på hodeputa? Og ønsker du selv en finger i rompa? Eller er det han som vil dette? Si ordentlig i fra at du ikke ønsker finger som har vært i rompa rundt på andre steder! Anonymkode: e9703...d04
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Minst like ekkelt ar du ikke dusjer etter sex. Ikke tid?? Ærlig talt… Anonymkode: f8a0c...61b Hvorfor skal man måtte dusje etter sex? Så sant man ikke gjør som mannen til HI og involverer anus, da. Jeg dusjer hver morgen, men kan ha sex både på kveldstid, midt på dagen og rett før står opp. Så når vi har sex om kvelden, så dusjer jeg ikke før jeg står opp dagen etter. Det eneste viktige er å gå på toalettet for å unngå urinveisinfeksjoner. Anonymkode: 2d814...c19
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor skal man måtte dusje etter sex? Så sant man ikke gjør som mannen til HI og involverer anus, da. Jeg dusjer hver morgen, men kan ha sex både på kveldstid, midt på dagen og rett før står opp. Så når vi har sex om kvelden, så dusjer jeg ikke før jeg står opp dagen etter. Det eneste viktige er å gå på toalettet for å unngå urinveisinfeksjoner. Anonymkode: 2d814...c19 Samme her. Dusjer hver morgen. Går på toalettet etter sex Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du er ikke prippen! Skjønner godt at du synes det er ekkelt å få rompelukt i håret og rundt omkring i sengetøyet. På kroppen er kanskje ikke så farlig, man tar gjerne en dusj etter sex, men i håret er ekkelt! Hvordan er han når det er motsatt, vil han selv ha rompelukt i håret, på hodeputa? Og ønsker du selv en finger i rompa? Eller er det han som vil dette? Si ordentlig i fra at du ikke ønsker finger som har vært i rompa rundt på andre steder! Anonymkode: e9703...d04 Han påsto at det ikke luktet. Men det gjør det ! Ekkelt. Og nei, ønsker egentlig ikke fingre i rumpen. Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Han påsto at det ikke luktet. Men det gjør det ! Ekkelt. Og nei, ønsker egentlig ikke fingre i rumpen. Anonymkode: dd16f...60a Hvorfor i alle dager lar du ham penetrere deg på måter du ikke vil???? Anonymkode: b7673...a53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal man måtte dusje etter sex? Så sant man ikke gjør som mannen til HI og involverer anus, da. Jeg dusjer hver morgen, men kan ha sex både på kveldstid, midt på dagen og rett før står opp. Så når vi har sex om kvelden, så dusjer jeg ikke før jeg står opp dagen etter. Det eneste viktige er å gå på toalettet for å unngå urinveisinfeksjoner. Anonymkode: 2d814...c19 Dusjer alltid etter sex FØR jeg skal noe annet. Har vi sex på morgen eller ettermiddag dusjer vi etterpå, ved sex på kveldstid dusjer vi lår vi står opp. . Anonymkode: f8a0c...61b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Dusjer alltid etter sex FØR jeg skal noe annet. Har vi sex på morgen eller ettermiddag dusjer vi etterpå, ved sex på kveldstid dusjer vi lår vi står opp. . Anonymkode: f8a0c...61b Tror ikke det er normalt å dusje så mye Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor i alle dager lar du ham penetrere deg på måter du ikke vil???? Anonymkode: b7673...a53 Vet ikke. Sikkert pga han blir sur hvis ikke Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Vet ikke. Sikkert pga han blir sur hvis ikke Anonymkode: dd16f...60a Enten er du et troll eller så bør du tenke nytt rundt hva slags puledokke kvinne du ønsker å være og om du heller skal være sammen med noen som har respekt for deg. Anonymkode: b7673...a53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Enten er du et troll eller så bør du tenke nytt rundt hva slags puledokke kvinne du ønsker å være og om du heller skal være sammen med noen som har respekt for deg. Anonymkode: b7673...a53 Jeg skjønner hva du sier. Men jeg kommer aldri til å finne noen andre Anonymkode: dd16f...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #21 Skrevet 26. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vet ikke. Sikkert pga han blir sur hvis ikke Anonymkode: dd16f...60a Jøss. Du skal da ikke drive med seksuelle praksiser du ikke nyter eller liker. Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønner hva du sier. Men jeg kommer aldri til å finne noen andre Anonymkode: dd16f...60a Det er faktisk bedre å være singel enn å bli voldtatt jevnlig. Anonymkode: 8ebe1...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå