Gå til innhold

Problematikk mot slutten av vinterferien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har fotografert hytta, utsikten, kaffekoppen og så videre. Alt som jeg tenker på som koselige hyttebilder. Jeg pleier ikke å dele bilder av mennesker. 

Anonymkode: 639b6...3d2

Det er litt annerledes som hi beskriver, da. 

Anonymkode: f7b95...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.3.2023 den 23.45):

Ja, men dersom du ikke spurte om det var ok, reagerte hun vel på det? Nei, det vet du ikke, for du spurte jo ikke. 

Anonymkode: ef440...549

Hun så jo at jeg gjorde det. Jeg sa og at jeg bare tok noen bilder fordi jeg syns det var utrolig flott. Hun sa ingenting på det. Hvorfor skulle hun det? Nå ligger forøvrig hytta til salgs, med bilder av alt... hva er forskjellen?

Anonymkode: 34a75...a67

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun så jo at jeg gjorde det. Jeg sa og at jeg bare tok noen bilder fordi jeg syns det var utrolig flott. Hun sa ingenting på det. Hvorfor skulle hun det? Nå ligger forøvrig hytta til salgs, med bilder av alt... hva er forskjellen?

Det er noe helt annet enn å stikke innom litt perifere venner, bruke et toalettbesøk som inngang og tilgang og deretter fotografere før du går ut igjen og ikke sier noe som helst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er noe helt annet enn å stikke innom litt perifere venner, bruke et toalettbesøk som inngang og tilgang og deretter fotografere før du går ut igjen og ikke sier noe som helst. 

Nå var jo ikke disse innom, brukte do, tok bilder og dro igjen da...

Skrevet

Nå var jo ikke disse innom, brukte do, tok bilder og dro igjen da...

HI sine var?

Skrevet

HI sine var?

Nei. Da må du lese innlegget en gang til

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det er nok du som må lese hi sine innlegg en gang til.

Anonymkode: 6e9bf...a94

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er nok du som må lese hi sine innlegg en gang til.

"Vi fikk drop- in besøk på hytta, noe vi anser som koselig. Vi stod ute og grillet pølser da besøket kom. Besøket måtte på toalettet og ble fulgt dit av barna våre, mens vi grillet og la på ekstra pølser til besøket. Etter besøket hadde dratt, fortalte barna våre at de hadde drevet og tatt bilder av detaljer i hytta. "

Slik jeg leser det fikk de besøk, besøket måtte på toalettet mens verten grilla pølser. Altså besøket ble en stund på mat og hygge...

Det står ingen sted at de kom FOR å låne toalettet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

"Vi fikk drop- in besøk på hytta, noe vi anser som koselig. Vi stod ute og grillet pølser da besøket kom. Besøket måtte på toalettet og ble fulgt dit av barna våre, mens vi grillet og la på ekstra pølser til besøket. Etter besøket hadde dratt, fortalte barna våre at de hadde drevet og tatt bilder av detaljer i hytta. "

Slik jeg leser det fikk de besøk, besøket måtte på toalettet mens verten grilla pølser. Altså besøket ble en stund på mat og hygge...

Det er det ingen som har sagt, heller. De kom og ba om å låne toalettet og tok bilder da de var på do mens vertskapet var ute og grillet. 

Gjest Danida
Skrevet

Kleint og ufint gjort. Kunne aldri tenke meg å oppføre meg sånn mot folk jeg kjenner.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Altså besøket ble en stund på mat og hygge...

Det står det ingen steder.

Gjest Danida
Skrevet

Det er irrelevant. Om de spiste pølser først, eller bare pissa, så har de da ikke noe med å bruke hytta til HI som Bonytt-brosjyre.

Skrevet

Du må virkelig jobbe med leseforståelsen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Du må virkelig jobbe med leseforståelsen. 

Mine svar var til hun som skrev at vedkommende kom for å låne doen, og det var det 

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Mine svar var til hun som skrev at vedkommende kom for å låne doen, og det var det 

Hvis du må spikke fliser så kan man jo si at det de kom for ikke er så viktig, men da de gikk inn i hytta, var det for å låne doen. Siden alt det sosiale pågikk utendørs. Bedre nå?

Skrevet
Danida skrev (2 minutter siden):

Hvis du må spikke fliser så kan man jo si at det de kom for ikke er så viktig, men da de gikk inn i hytta, var det for å låne doen. Siden alt det sosiale pågikk utendørs. Bedre nå?

Jeg spikker ikke fliser! Jeg svarte på ETT innlegg som DERE klarer å spikke ihjel! God fredag og god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...