Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Jeg og min datter er venn med en nabo på Facebook. I kveld oppdaget vi at jeg ser ikke hva hun legger ut på siden sin, men det gjør min datter. Flere gratulerte henne med ny jobb på Facebook, men jeg ser det ikke. Har hun blokkert meg da? Vi står fortsatt som venner Anonymkode: fd73c...fa0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg og min datter er venn med en nabo på Facebook. I kveld oppdaget vi at jeg ser ikke hva hun legger ut på siden sin, men det gjør min datter. Flere gratulerte henne med ny jobb på Facebook, men jeg ser det ikke. Har hun blokkert meg da? Vi står fortsatt som venner Anonymkode: fd73c...fa0 Hun har blokkert deg fra å se en del innhold, ja. Anonymkode: a6da0...de3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hun har blokkert deg fra å se en del innhold, ja. Anonymkode: a6da0...de3 Jeg kan skrive på veggen hennes. Men ikke se hva andre skriver Anonymkode: fd73c...fa0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Man kan dele venner på Facebook i grupper. Når man publiserer velger man hvilke gruppe(r) man publiserer til. Du og datteren din er i forskjellige grupper Anonymkode: d0cb5...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå