Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har en liten jente som har kjempe lyst til å begynne på kunstløp. Det er hennes store drøm. Men altså jeg googler meg helt grønn og finner ingen kurs i område. Er det noen her som har erfaring med kunstløp og barn? Anonymkode: 891a9...99d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Det er veldig få steder som har det, så vidt meg bekjent bare sentrale og større byer. Vet de har det i Oslo f.eks. Jeg vokste opp på Jessheim, og søsteren min ønsket det veldig. Men det ble aldri noe av, det var for langt å reise for å trene.... Hun måtte danse isteden Anonymkode: 542df...627
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig få steder som har det, så vidt meg bekjent bare sentrale og større byer. Vet de har det i Oslo f.eks. Jeg vokste opp på Jessheim, og søsteren min ønsket det veldig. Men det ble aldri noe av, det var for langt å reise for å trene.... Hun måtte danse isteden Anonymkode: 542df...627 Vi bor i nærheten av Drammen. Så håper å finne det. Er jo veldig leit om det ikke finnes noe sted. Men null info i alle fall:( Anonymkode: 891a9...99d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Bor i Tønsberg og her har det vært en idrett siden jeg var barn, men så er jo Hjallis Tønsbergs store helt… hvis dere har skøytehall finnes det kanskje der? Anonymkode: d9a50...e15
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Vi bor i nærheten av Drammen. Så håper å finne det. Er jo veldig leit om det ikke finnes noe sted. Men null info i alle fall:( Anonymkode: 891a9...99d https://www.drammenssk.org/aktiviteter-i-klubben Anonymkode: d9a50...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå