Gå til innhold

Kunstløp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten jente som har kjempe lyst til å begynne på kunstløp. Det er hennes store drøm. Men altså jeg googler meg helt grønn og finner ingen kurs i område. Er det noen her som har erfaring med kunstløp og barn? 

Anonymkode: 891a9...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig få steder som har det, så vidt meg bekjent bare sentrale og større byer. Vet de har det i Oslo f.eks.

Jeg vokste opp på Jessheim, og søsteren min ønsket det veldig. Men det ble aldri noe av, det var for langt å reise for å trene.... Hun måtte danse isteden ;)

Anonymkode: 542df...627

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig få steder som har det, så vidt meg bekjent bare sentrale og større byer. Vet de har det i Oslo f.eks.

Jeg vokste opp på Jessheim, og søsteren min ønsket det veldig. Men det ble aldri noe av, det var for langt å reise for å trene.... Hun måtte danse isteden ;)

Anonymkode: 542df...627

Vi bor i nærheten av Drammen. Så håper å finne det. Er jo veldig leit om det ikke finnes noe sted. Men null info i alle fall:( 

Skrevet

Bor i Tønsberg og her har det vært en idrett siden jeg var barn, men så er jo Hjallis Tønsbergs store helt… 

hvis dere har skøytehall finnes det kanskje der?

Anonymkode: d9a50...e15

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vi bor i nærheten av Drammen. Så håper å finne det. Er jo veldig leit om det ikke finnes noe sted. Men null info i alle fall:( 

https://www.drammenssk.org/aktiviteter-i-klubben

Anonymkode: d9a50...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...