Gå til innhold

Bikiniutfordringer. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en vanlig dame på 40. Ikke tykk, ikke tynn. Har ganske store bryster og typisk timeglassfigur. Problemet mitt er underdelen. Jeg ønsker bare en bikinitruse som ikke strammer. Jeg syntes nesten uansett hvor stor underdel jeg kjøper, så strammer den på feil steder. Jeg ønsker ikke så highwaist at man får litt "gravidmage" jeg ønsker ikke en som klemmer på hoftene eller "deler rumpeballene mine" jeg har masse truser som er helt perfekte. Hvor vanskelig kan det være å finne en bikinunderdel? Hjelp. Del gjerne link. Tusen takk😊

Og orker ikke kommentarer som: -du må akseptere kroppen som den er, -gi faen, nyt sommeren med den kroppen du har osv. Sorry😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne, sliter med akkurat det samme.

Anonymkode: 1f7d2...4d5

Skrevet

Har du prøvd Sloggi?

Jeg har en bikini fra Sloggi, og for første gang i mitt liv fant jeg en bikinitruse som var helt perfekt. Den er noen år gammel da, så ikke sikkert man finner helt tilsvarende nå, men verdt å undersøke ihvertfall.

Har ellers ganske god erfaring med Change, men vet ikke hvordan bikinitrusene er der.

Anonymkode: c4282...984

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd Sloggi?

Jeg har en bikini fra Sloggi, og for første gang i mitt liv fant jeg en bikinitruse som var helt perfekt. Den er noen år gammel da, så ikke sikkert man finner helt tilsvarende nå, men verdt å undersøke ihvertfall.

Har ellers ganske god erfaring med Change, men vet ikke hvordan bikinitrusene er der.

Anonymkode: c4282...984

Aldri prøvd Sloggi. Visste ikke at de hadde bikinier. Skal google. Takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...