Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Hvilken farge bruker dere for å få farge på brynene? Ingenting fester seg. Har prøvd kolokrem, beautylash og hos frisør. Prøvd sterkere farge, lengre virketid etc. Fargen fester seg ikke okke som. Er mikroblanding det eneste som vil holde? Anonymkode: 227be...751
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 For å farge glasshår beiser man det først, med ren farge uten å blande med vannstoff, og deretter med ferdig utblandet farge. Kan det være verdt et forsøk? Eventuelt kan jo powder-brows, microblading o.l. hjelpe, men det hjelper jo ikke på selve hårstråene, bare på huden bak… Anonymkode: 07639...ac6
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Åh, tusen takk! ❤️ Det skal jeg prøve. Hvor lenge skal jeg la det være beiset, før jeg tar på ferdig blandet farge? Beklager om jeg stille dumme spm, men dette var en for meg helt ny tilnærming. Anonymkode: 227be...751
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Litt utålmodig, så prøvde meg litt frem her - og det virket! Helt utrolig! ❤️ Tusen, tusen takk for et ordentlig godt tips! Anonymkode: 227be...751
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Litt utålmodig, så prøvde meg litt frem her - og det virket! Helt utrolig! ❤️ Tusen, tusen takk for et ordentlig godt tips! Anonymkode: 227be...751 Bare hyggelig, så bra at det fungerte! 😀Hadde ikke hatt noe godt svar til deg angående virketid, siden jeg ikke har glasshår selv. Men har en kollega med glasshår som farger grå ettervekst på hodehåret på denne måten, derav tipset😆👍🏻 Anonymkode: 07639...ac6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): For å farge glasshår beiser man det først, med ren farge uten å blande med vannstoff, og deretter med ferdig utblandet farge. Kan det være verdt et forsøk? Eventuelt kan jo powder-brows, microblading o.l. hjelpe, men det hjelper jo ikke på selve hårstråene, bare på huden bak… Anonymkode: 07639...ac6 Jeg har glasshår på hodet, men skjønner ikke helt hva du mener med å beise håret med ren farge uten å blande med vannstoff? Kan du forklare meg dette med t-skje?🙈😂 Anonymkode: 2c4b4...915
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har glasshår på hodet, men skjønner ikke helt hva du mener med å beise håret med ren farge uten å blande med vannstoff? Kan du forklare meg dette med t-skje?🙈😂 Anonymkode: 2c4b4...915 Å beise er å transparent dekke en flate. I dette tilfellet blir beisen en slags grunning. Tenk at du maler en vegg, og for å få malingen til å henge uten å flasse må du grunne først. Nå var dette øyebrynene, men jeg smørte på developer gel med kost slik at jeg var sikker på å dekke alle hårene ordentlig, lot det virke en halvtime, før jeg smørte på colour gel iblandet developer gel (som er den vanlige blandingen). Lot så det virke i rundt 20 min. Prøvde først andre veien, men da satt ikke fargen. Nå derimot, har jeg faktisk farge i brynene for første gang siden jeg ble gravid første gangen og mistet all farge i brynene underveis i svangerskapet. 🥰 Vil tro det virker ganske likt på hår, men det jo tydelig ikke allmennkunnskap blant frisører heller. Anonymkode: 227be...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå