Gå til innhold

Kvinne som hevder/tror hun er Madeleine McCann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere?

Faktisk litt overrasket over at det ikke finnes tråd om dette fra før av på forumet.

Anonymkode: 6fe43...2d3

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hun ligner egentlig ganske mye på faren til Madeleine. Jeg vet ikke om det er henne, for øynene er ikke så like selv om mye annet er. Syns det er en litt spesiell greie det der. 

Skrevet

Jeg håper og tror det er henne. Den flekken på øynene og resten av utseende, og de unvikende svarene hun har fått om barndommen sin, peker mot at noe snusk har skjedd. Så jeg håper vi endelig kan få noen svar, men jeg har egentlig bare sett folk som tror henne sine videoer/argumenter o.l., så jeg er nok farget av det. Men jeg håper likevel.

Anonymkode: d2740...8f7

Skrevet

Det er da verdens enkleste ting å finne ut? Pussig at internett kan spekulere frem og tilbake. 

Anonymkode: ab24d...d63

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er da verdens enkleste ting å finne ut? Pussig at internett kan spekulere frem og tilbake. 

Anonymkode: ab24d...d63

De skal jo ta dna-test. Det er jo ikke sånn at man kan påstå at man er den og den og så fikser folk en sånn test. Det er jo en fyr som påstår at han er sønn av kong Charles eller hvem det nå var, også. Det er jo ikke alle som blir tatt seriøst. 

Skrevet

Får følelsen av at dette er en mentalt forstyrret jente. Politiet i distriktet hennes har vist null interesse. Hadde det vært en ørliten sjans hadde de nok ville tatt på seg den æren om å oppklare mysteriet. Noen som kjenner henne har også gått ut på tik tok å forklart at hun er og har vært i psykiatrien i noen år. Ligner ingenting på Madeleine men har noen likhetstrekk etter Madeleine sin far.

Anonymkode: 3e5e9...72b

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Får følelsen av at dette er en mentalt forstyrret jente. Politiet i distriktet hennes har vist null interesse. Hadde det vært en ørliten sjans hadde de nok ville tatt på seg den æren om å oppklare mysteriet. Noen som kjenner henne har også gått ut på tik tok å forklart at hun er og har vært i psykiatrien i noen år. Ligner ingenting på Madeleine men har noen likhetstrekk etter Madeleine sin far.

Hun har jo faktisk samme ansiktsform,  øyebryn og nese da. Folk forandrer seg jo på så mange år. Det er jo ikke helt usannsynlig, selv om jeg syns at det ville vært utrolig om det skulle vise seg å være henne. At hun har vært i psykiatrien er jo ingen indikasjon på at det ikke er sant. 

Endret av NotNaomi
Skrevet

Nei. jeg tror ikke hun er Madeleine. Hun ligner mer på de som skal være hennes foreldre enn på McCann.  Ser flere sier hun ligner mye mer på Inga Gehricke, det er jeg enig i, men Gehricke ville vært mye yngre enn 20-21år i dag.

Anonymkode: cc8fc...095

Skrevet

Synd, men tror ikke dette er Madeleine. 😔

Anonymkode: b3f55...8e1

Skrevet

Hun er ikke Madeleine. Hun er prikk lik sik polske mor, og hun er psykisk syk. De manglende bildene hun snakker om finnes ikke fordi hun tok dem. Fødselsattesten har hun også tatt med seg da hun flyttet fra foreldrene sine. Hvorfor tar hun ikke bare en DNA-test med bestemoren som hun bor hos? Eller foreldrene i Polen? Alle der har sagt de kan ta testen, men det ønsker hun ikke….

Synes virkelig synd på McCann

Anonymkode: 3bfac...124

Skrevet

Hadde hun vært genuin så hadde hun kontaktet riktig instans helt i det stille og avgjort spørsmålet uten medias viten. 

Dette er en syk jente som legger ekstra byrde på foreldrene til M. 

Anonymkode: 3f0d3...0fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det hadde vært helt naturlig at Madeleine behøvde psykiatrisk hjelp, alt hun har gått gjennom 

Anonymkode: 6598d...51c

Skrevet

Noe slikt ville ikke blitt gjennomført via sosiale medier..

Anonymkode: 85f1f...564

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hun er ikke Madeleine. Hun er prikk lik sik polske mor, og hun er psykisk syk. De manglende bildene hun snakker om finnes ikke fordi hun tok dem. Fødselsattesten har hun også tatt med seg da hun flyttet fra foreldrene sine. Hvorfor tar hun ikke bare en DNA-test med bestemoren som hun bor hos? Eller foreldrene i Polen? Alle der har sagt de kan ta testen, men det ønsker hun ikke….

Synes virkelig synd på McCann

Hvor kan jeg finne bilde av hennes polske mor?

Anonymkode: 970ba...3fa

Skrevet

Etter jeg så bilde av hennes polske mor, tror jeg ikke lengre at hun er Madeleine.

Før det så trodde jeg det kunne være henne.

Anonymkode: df8a8...b1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Etter jeg så bilde av hennes polske mor, tror jeg ikke lengre at hun er Madeleine.

Før det så trodde jeg det kunne være henne.

Anonymkode: df8a8...b1f

Hvor finner man bilde av den polske moren?

Anonymkode: 6fe43...2d3

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Admin

Skrevet

Vel, i flere tiår dukket det til stadighet opp kvinner som mente de var Anastasia av Romanov-slekten. Så dette er ikke noe nytt. Og så har du alle de som har ment de er Elvis reinkarnert. Og Napoleon er jo en klassiker.

Anonymkode: 00b5a...6f0

Skrevet

Det hadde jo vært fantastisk hvis det var henne, men jeg tviler veldig...

Leste at dna-test er tatt, de venter på svaret. 

Anonymkode: 4ac69...85d

Skrevet

Hun har jo ikke samme flekken på iris i det hele tatt.

Anonymkode: 22a1d...9e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hun har jo ikke samme flekken på iris i det hele tatt.

Anonymkode: 22a1d...9e6

Jo

Anonymkode: 42bb2...77d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jo

Anonymkode: 42bb2...77d

Nei. I og med at hun ikke er Madeleine, så har hun jo ikke det

Skrevet

Hun vil sikkert ha nye foreldre.  Synes synd på Mcann familien.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...