Gå til innhold

Skulle kjøpe spisspaprika i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Kostet flere og 44-45 kroner for to mellomstore, på Kiwi.

Gikk derfra uten.

Dette begynner å bli drøyt...

Anonymkode: 48e68...aa5

Helt vanvittig! 

Tips: Rema har 30% på frukt og grønt fra i dag med Æ-appen. 

Anonymkode: fdac6...533

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Reagerte på det samme. Det var jo dobling av pris siden sist jeg kjøpte

Årsaken: https://borsen.dagbladet.no/nyheter/krise-stor-prisstigning/78555928

Anonymkode: 3d0c8...d13

Fikk med meg det, jeg også.

Men jeg skulle gjerne sett Kiwi legge frem dokumentasjon som forsvarer at de tar 44-45 kr for to mellomstore/mellomsmå spisspaprika nå...

Kiwi har vunnet mye på å ikke sette opp prisene 1. februar, som andre kjeder gjorde.

Men Kiwi har ikke snakket om at de begynte å sette opp priser på en del varer allerede i romjulen og fortsatte med det de par første ukene i januar, før det ble for mye snakk om den kommende prisøkningen. Så jeg har ikke helt troen på at de egentlig kan forsvare å ta så høye priser på paprikaene nå.

Annonse

Jeg og nevnte dette for mannen i dah, vi bruker mye søtpaprika og har pleid betale max 30 kr for pakningene, nå på Rema kostet det 49.90 her vi bor, whaat?? . Kostet og 80(!) Kr for en boks med hennig olsen is med sjokobitet, 100 kr for 600 gram kjøttdeig, 40 kr for zalo(!), ++. 

Anonymkode: 27779...9b8

Finn frem Potter og dyrk egen paprika denne sommeren. Anbefaler ellers å spise sesongvarer. Det har vært problemer svært dårlig vær der de dyrker tomater og paprika - kan være det også driver prisen.

Anonymkode: d378f...8e6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Finn frem Potter og dyrk egen paprika denne sommeren. Anbefaler ellers å spise sesongvarer. Det har vært problemer svært dårlig vær der de dyrker tomater og paprika - kan være det også driver prisen.

Anonymkode: d378f...8e6

Har alt i hus nå, så skal sette i gang i morgen. Og skal skaffe meg noen minidrivhus som får plass på det lille området jeg har tilgjengelig.

Støtter det med sesongvarer! Har blitt mye kål- og gulrotsalat her i det siste, og kålrabisalat.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...