Gå til innhold

Noen som kan kodene i min Gat?

Anbefalte innlegg

Ble spurt av sjefen om jeg kunne delta på et kurs. Hadde nattevakt til denne dagen kurset var på, så sa jeg kunne delta om jeg fikk fri med lønn. Nå har han lagt inn fraværskode 10 ekstern kurs, men jeg finner ikke ut om jeg da får lønn eller ikke. Ønsker ikke å tape lønn, har rett og slett ikke råd til det. De prøver seg alltid på denne arbeidsplassen at vi ikke skal få betalt så må alltid følge med som en hauk. Skal selvfølgelig spør imorgen men. 

Anonymkode: fd3e5...b94

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438265-noen-som-kan-kodene-i-min-gat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ble spurt av sjefen om jeg kunne delta på et kurs. Hadde nattevakt til denne dagen kurset var på, så sa jeg kunne delta om jeg fikk fri med lønn. Nå har han lagt inn fraværskode 10 ekstern kurs, men jeg finner ikke ut om jeg da får lønn eller ikke. Ønsker ikke å tape lønn, har rett og slett ikke råd til det. De prøver seg alltid på denne arbeidsplassen at vi ikke skal få betalt så må alltid følge med som en hauk. Skal selvfølgelig spør imorgen men. 

Anonymkode: fd3e5...b94

I systemet jeg jobber i (Visma) heter koden noe sånt som «kurs/utdanning permisjon med lønn». Når jeg legger inn den koden får man både lønn og tillegg på kveld/natt. 

Men du kan vel bare kommentere på neste lønnsslipp når den sendes ut?

Anonymkode: a4000...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...