Gå til innhold

Bagasje på interrail

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brukte sekk på interrail. Men det spørs jo hvordan du har tenkt å legge opp reisen. Jeg tenker at det hadde vært fint å ta med mann og barn på en litt mer «oppgradert» interrail, hvor vi kan reise mellom storbyer i Europa, og bo på hotell. Da jeg var ungdom og dro, så gikk vi jo en del rundt til fots, og hadde ikke råd til overnatting på alle stedene vi var, så vi sov bl a i parker. Da var det mer praktisk med sekk.

Anonymkode: 746fa...ffe

Trillekoffert!!! Genialt spør du meg, for det blir mye gåing i mellom tog, til og fra stasjon etc. 

Vi har vært på Interail to ganger med barna. De aller fleste togstasjoner har heis, så går fint hvis man ikke vil bære opp trapper. Dog finnes det noen nedganger t-banestasjoner i Paris uten heis, men tror det er det eneste. Til og med Venezia har tilrettelagt for dagens trillekofferter.

Så kan du ha en liten sekk til alt du trenger av mat, underholdning og annet for selve togreisen.

Men, uansett hva du pakker i. Planlegg heller å vaske litt klær underveis enn å ta med masse. Vi tok med oss for mye begge gangene, det gjør vi ikke igjen.

De fleste Airbnb leiligheter har vaskemaskin og du finner enkelt vaskerier hvor du vasker selv i de store byene nedover Europa. 

Anonymkode: 35ed1...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...