Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Dere som er flinke i hagen, hva bør gjøres først? Vi har hatt en trampoline stående på plenen, nå er den borte og underlaget er ikke bra. Skulle nok egentlig tatt bort alt av gress og sådd ny. Har også et blomsterbed i et hjørnet, stauder som kommer år etter år. Veldig fine blomster, men jeg har ikke vært flink til å fjerne ugress hvert år. Hvor begynner jeg ???? HJELP😅 Anonymkode: 8c53e...662
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Vurder å begynne å dyrke litt egne grønnsaker. Nyttig og gir glede, og så er det jo så godt Slik verden er nå kan det være greit å ha dyrket litt slik at man har erfaring om det skulle bli nødvendig. Men gjør det mest fordi det er morsomt Sjekk ut datsja.no eller kjøp eller lån boken Beredskapshagen. Du kan f.eks. sette opp høye bed der trampolinen stod og dyrke grønnsaker der Jeg dyrker i potter, men har satt paprikafrø inne nå og aubergine. Skal også prøve meg på agurk, gressløk, dill, ramsløk og lavendel, potet, luftløk og hvitløk. Og salat og beter og squash. Anonymkode: ca2f9...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå