Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Til det bedre? Hvordan? Anonymkode: 8b3bf...fb4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har gjort det over lang tid. Ikke alt på en gang. Jeg har gjort følgende: - si pene ting om meg selv i speilet - kjøpe meg noen nye klær - trene jevnlig og variert - sette av tid til meg selv og ting jeg liker å gjøre - tørre å kjenne på og snakke høyt om sorg og vonde følelser Anonymkode: a1844...870
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Beste råd: Lag nye og nye tråder med likelydende innhold på tilfeldig valgt forum. Fortsett inntil alle på forumet har skjønt at trådene kommer fra samme person, og begynner å bli lei. Hvis du får grinete svar, sørg for å følge opp hvert eneste ett. Hvis noen sier noe negativt om deg, husk å be dem utdype hva de mener, sånn at du får enda flere adjektiver å kose deg med. Hvis det går så galt at tråden blir slettet, må du grassere rundt i Ris&ros-spalten og be om at den blir gjenopprettet, sånn at du får se ALLE de sure svarene og negative karakteristikkene. Ingen må bli stående ulest eller ukommentert av deg. Lykke til! Anonymkode: f573c...279
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Here we go again. Anonymkode: 13f91...35c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Tror ikke jeg vet hva selvhat er engang. Heldigvis. Selvsagt kan jeg være oppgitt og sur på meg selv innimellom, men selvhat? Hvorfor vil man seg selv så vondt - jeg prøver heller å være min beste venn 😊- prøv det. Anonymkode: a10ca...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå