Gå til innhold

Er Petter Wessel cup en stor greie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal gutter15 stille på PW cup, men kun de beste får være med. Trener sier at denne cupen har så høyt nivå at her er det kun de beste som får stille. Noen erfaring med denne cupen og er dette en stor greie? Altså prestisje ?

Anonymkode: 2dd64...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av lagene til mine barn har vært med der, men jentelaget som er samme årskull som min eldste sønn var med. Forsto det sånn at det var høyt nivå ja, at det var elitelagene i aldersbestemte klasser som var med. Vet bror til ei som skulle være med, sa at det var greit at hun droppet hans konfirmasjon hvis hun fikk mulighet til å være med. 

Anonymkode: 5453c...3e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ingen av lagene til mine barn har vært med der, men jentelaget som er samme årskull som min eldste sønn var med. Forsto det sånn at det var høyt nivå ja, at det var elitelagene i aldersbestemte klasser som var med. Vet bror til ei som skulle være med, sa at det var greit at hun droppet hans konfirmasjon hvis hun fikk mulighet til å være med. 

Takk for svar!

Skrevet

Har hatt barn som har vært der. Vet det var ett eller annet de sa om den cupen, men husker ikke helt hva. Jeg husker jeg var veldig glad det ble den cupen og ikke langt unna, for da slapp vi unna med lang reisevei og vi kunne være med. Tror ungene kun sov der første året, de andre sov de hjemme siden vi bor så nære. 

Anonymkode: 0254f...e26

Skrevet

Vi var på den da vi var yngre, og det var kun de beste lagene som var der. Nesten som et uoffisielt NM. 

Skrevet

I hvilken idrett? Aldri hørt om iallefall. I fotball er Adidas cup regnet som NM og for «de gode». 

Anonymkode: 5b4c4...40f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I hvilken idrett? Aldri hørt om iallefall. I fotball er Adidas cup regnet som NM og for «de gode». 

Anonymkode: 5b4c4...40f

Håndball

Skrevet

Jepp. Var heldig stort for 30 år siden da jeg var. Og det samme den dag i dag. 

Her er det også bare de beste på laget som blir tart ut. Jenter 14. Alle på laget får være med og overnatte hvis de vil, men kun de største og mest ivrige får spille.

Anonymkode: c9e13...49f

Skrevet

Takk for svar! Da har jeg blitt litt klokere på dette. Hi

Skrevet

Gjelder det samme for rødspette cup? Hi

Skrevet

Her fikk alle som ville være med på rødspette cup. Forresten en veldig kjekk cup for oss foreldre å være med som heiagjeng på.

Skrevet

Som flere sier: det regnes som uoffisielt norgesmesterskap for aldersbestemte lag. 

Anonymkode: e268a...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...