Gå til innhold

MR av eggstokker noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke MR, men CT.

Hos meg så gynekologen en svulst da, og jeg ble henvist til sykehuset. Det ble tatt innvendig ultralyd og CT, og det ble satt dato for fjerning.

De fjernet den, sendte den inn til analyse, og den var godartet.

Hvorfor så han ingenting da? Det var jo i utgangspunktet litt rart? Sannsnynligheten for kreft er jo ikke så stor. Det skjer, men som regel er det jo ikke det.

Ikke ta sorgene på forskudd, de tapper deg for så mye unødvendig energi. Viser det seg å være kreft tar du den kampen da, men mest sannsynlig er det ikke det.

Anonymkode: b407d...31f

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ikke MR, men CT.

Hos meg så gynekologen en svulst da, og jeg ble henvist til sykehuset. Det ble tatt innvendig ultralyd og CT, og det ble satt dato for fjerning.

De fjernet den, sendte den inn til analyse, og den var godartet.

Hvorfor så han ingenting da? Det var jo i utgangspunktet litt rart? Sannsnynligheten for kreft er jo ikke så stor. Det skjer, men som regel er det jo ikke det.

Ikke ta sorgene på forskudd, de tapper deg for så mye unødvendig energi. Viser det seg å være kreft tar du den kampen da, men mest sannsynlig er det ikke det.

Anonymkode: b407d...31f

Mente den var lite synlig på grunn av at den hadde krympet (er i overgangsalder) samt at jeg er litt vel overvektig. 

Anonymkode: 1bdad...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...