Gå til innhold

Dilemma, noen som har et godt forhold til ex svoger?

Anbefalte innlegg

Min søster og mannen skal gå i fra hverandre, pga noe min søster har gjort. Jeg og min søster har aldri hatt et kjempe nært forhold, noe jeg har savnet og prøvd å få til, men ingen interesse fra hennes side. Jeg og min svoger, nå ex da, har hatt et godt forhold siden de traff hverandre og kommer til å ha det nå og. Er det rart? Noen andre som har det? Jeg blir veldig delt her. Hvis vi skal besøke de der de bor, som er et stykke unna oss så får jeg dårlig samvittighet hvis vi besøker han ovenfor min søster, men tror hun bryr seg katta om oss uansett. Besøker vi henne blir det rart å ikke besøke han. Her er det snakk om overnattinger pga avstand. Han er mer enn villig til å ha besøk og overnatting  av oss. 

Kjenner jeg er delt....

Anonymkode: d6539...8d6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Min søster og mannen skal gå i fra hverandre, pga noe min søster har gjort. Jeg og min søster har aldri hatt et kjempe nært forhold, noe jeg har savnet og prøvd å få til, men ingen interesse fra hennes side. Jeg og min svoger, nå ex da, har hatt et godt forhold siden de traff hverandre og kommer til å ha det nå og. Er det rart? Noen andre som har det? Jeg blir veldig delt her. Hvis vi skal besøke de der de bor, som er et stykke unna oss så får jeg dårlig samvittighet hvis vi besøker han ovenfor min søster, men tror hun bryr seg katta om oss uansett. Besøker vi henne blir det rart å ikke besøke han. Her er det snakk om overnattinger pga avstand. Han er mer enn villig til å ha besøk og overnatting  av oss. 

Kjenner jeg er delt....

Har og et godt forhold til exen til min søster. Vi prates når vi treffes, er på snap/Messenger osv.

Han er tross alt far til mine tante unger. 
Her var begge skyld i at ekteskapet røyk, egentlig mest min søster.

Anonymkode: 139e8...9b5

Vel. Forholdet dem imellom er jo viktig her, og er det ikke bra så blir ikke forholdet til søsteren din bedre akkurat om du besøker ham. Er forholdet dem imellom greit, så kan dere jo besøke ham også. Alt kommer an på konsekvenser. 

Anonymkode: 7db1d...202

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har og et godt forhold til exen til min søster. Vi prates når vi treffes, er på snap/Messenger osv.

Han er tross alt far til mine tante unger. 
Her var begge skyld i at ekteskapet røyk, egentlig mest min søster.

Anonymkode: 139e8...9b5

Takk for svar. Hva syns din søster om det da? Han er og far til mine to nevøer. Her er det hennes skyld, ikke at det betyr så mye egentlig. 

Hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vel. Forholdet dem imellom er jo viktig her, og er det ikke bra så blir ikke forholdet til søsteren din bedre akkurat om du besøker ham. Er forholdet dem imellom greit, så kan dere jo besøke ham også. Alt kommer an på konsekvenser. 

Akkurat nå er ikke forholdet så bra, men det er min søsters skyld. Vi kommer nok aldri til å få et kjempe bra søsterforhold, jeg har prøvd i så mange år. Har et bedre forhold til han enn hennne, så hvorfor skal jeg droppe han for henne når hun ikke bryr seg så mye om oss. Takk for svar.

Hi

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Akkurat nå er ikke forholdet så bra, men det er min søsters skyld. Vi kommer nok aldri til å få et kjempe bra søsterforhold, jeg har prøvd i så mange år. Har et bedre forhold til han enn hennne, så hvorfor skal jeg droppe han for henne når hun ikke bryr seg så mye om oss. Takk for svar.

Hi

Så mye? Hva betyr det da? Hvordan har han brydd seg mer? 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så mye? Hva betyr det da? Hvordan har han brydd seg mer? 

Er en lang historie her, men hører f.eks aldri fra henne så sant ikke jeg tar kontakt. Hvis vi er sammen så har vi aldri en skikkelig samtale, bare jeg som stiller spørsmål/er interessert, hun har aldri lurt på hvordan det går med meg/oss. Han kan finne på å sende melding til meg og spør hvordan det går, har samtaler med han når vi treffes.

Hi

Her er forholdet til min manns bror ikke eksisterende, han er rett og slett en idiot( en av veldig, veldig få jeg omtaler som det! Jeg legger alltid til grunn det gode i mennesker). Hans ex- min tidligere svigerinne har vi et helt ok forhold til. Hun har hovedansvar for deres felles barn og er helt ok å forholde seg til. Ikke bestevenner, men helt ok.  Min søster er gift med sin mann- han er noe eldre enn henne( like gammel som meg), og til hennes store irritasjon så er vi gode venner, snakker samme «språk» og har samme referanser til mye! Som mann er han ikke #mycupoftea, men en god venn. Antar at om de gikk fra hverandre så fortsatte det vennskapet. 

Anonymkode: 6484d...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...