Gå til innhold

Folk blir sinte av DNB-spøk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

DNB skriver i en annonse at Livet Blir En Milliard Ganger Lettere Når Du Kommer Inn På Boligmarkedet.

Flere blir sinte fordi de spøker med IG- bildet Sophie Elise la ut med samme tekst. 

Nå har enda flere brukt sitatet under ulike bilder. Jeg skrev da det skjedde at jeg må beundre SP, og fikk bøttevis med kjeft. Men hun har klart det igjen! Blir dere sinte over at sitatet blir parodiert?

Anonymkode: fe989...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel DnB som var først ute her

Anonymkode: a5342...f5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var vel DnB som var først ute her

Anonymkode: a5342...f5a

Ja, det var det 🙂

Skrevet

Utrolig morsomt av DnB 😊

Anonymkode: e5f4a...72e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Utrolig morsomt av DnB 😊

Anonymkode: e5f4a...72e

Enig! Og et genialt trekk av Sophie Elise sånn i utgangspunktet. Igjen. 

Skrevet

Overhodet ikke sur, jeg lo godt når jeg så annonsen. 

Anonymkode: 37ca3...254

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Overhodet ikke sur, jeg lo godt når jeg så annonsen. 

Jeg også. Og de kan tydeligvis pr-strategi de også. Om vi bør bli skeptiske til banken av den grunn er en annen sak 🙂 men dette ble jo en morsom greie. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig! Og et genialt trekk av Sophie Elise sånn i utgangspunktet. Igjen. 

Hvordan genialt tenker du? 

Anonymkode: 70165...2e9

Skrevet

Den som har funnet på det pr-stuntet hos DNB antar jeg er en ung, pr-kåt markedsfører som ønsker å markere seg.

Jeg tenker at de utnytter dette, synes ikke noe om det. DNB er dessverre med dette med på å bagatellisere alvoret i det SE gjør.

Anonymkode: 26f88...fc6

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan genialt tenker du? 

? Det Sophie Elise er helt avhengig av for å være relevant er selvfølgelig oppmerksomhet. Det er hun helt enestående god på å få! Det er sjelden at noen klarer det hun har oppnådd her, og hun satt engang som ung tenåring og tenkte 'jeg vil bli kjent" Hvor mange influensere er det nå, og hvor mange har det vært? Hun har vært relevant i alle år, og skaper mer engasjement enn noen. Det er så utrolig godt gjort når det gjelder strategi 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Den som har funnet på det pr-stuntet hos DNB antar jeg er en ung, pr-kåt markedsfører som ønsker å markere seg.

Jeg tenker at de utnytter dette, synes ikke noe om det. DNB er dessverre med dette med på å bagatellisere alvoret i det SE gjør.

Anonymkode: 26f88...fc6

Nå har det blitt parodiert av mange flere. Det blir et uttrykk på lik linje med "Doffen har daua" og "har du tatt for mye Møllers tran"

Hver gang noen sier "der ville vært bedre om/hvis..." nå, så vil mange tenke på det sitatet 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

? Det Sophie Elise er helt avhengig av for å være relevant er selvfølgelig oppmerksomhet. Det er hun helt enestående god på å få! Det er sjelden at noen klarer det hun har oppnådd her, og hun satt engang som ung tenåring og tenkte 'jeg vil bli kjent" Hvor mange influensere er det nå, og hvor mange har det vært? Hun har vært relevant i alle år, og skaper mer engasjement enn noen. Det er så utrolig godt gjort når det gjelder strategi 🙂

Joda, SE er flink hun, det er jeg enig i. Men akkurat her bommet hun fryktelig. All PR er ikke god PR, det skjønner du når du ser konsekvensene av det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Joda, SE er flink hun, det er jeg enig i. Men akkurat her bommet hun fryktelig. All PR er ikke god PR, det skjønner du når du ser konsekvensene av det. 

Hun har jo åpenbart ikke bommet. Hvilke konsekvenser ser du for deg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun har jo åpenbart ikke bommet. Hvilke konsekvenser ser du for deg? 

Rema stoppet lanseringen av godteriet hennes, det samme gjorde GoVegan. 
Podcasten er nå begynt å analyseres, og folk som tidligere var positiv til SE, bremser ned. 
Jeg vil tro hun mister en del oppdrag framover. Selv om det kun er for en periode. 

Skrevet

Rema stoppet lanseringen av godteriet hennes, det samme gjorde GoVegan. 
Podcasten er nå begynt å analyseres, og folk som tidligere var positiv til SE, bremser ned. 
Jeg vil tro hun mister en del oppdrag framover. Selv om det kun er for en periode. 

Jeg er nok ikke enig 🙂 uansett tjener hun enormt mye på dette.

At Rema stoppet lanseringen er jo kun fordi de er redde for å miste kunder, ikke fordi det kunne være et rusmiddel i posen. Det er også en strategi for dem. Alle vil det samme her- å ikke tape inntekter. Dette handler ikke om moral. 

Skrevet

Jeg er nok ikke enig 🙂 uansett tjener hun enormt mye på dette.

At Rema stoppet lanseringen er jo kun fordi de er redde for å miste kunder, ikke fordi det kunne være et rusmiddel i posen. Det er også en strategi for dem. Alle vil det samme her- å ikke tape inntekter. Dette handler ikke om moral. 

Nei enig blir vi nok ikke. 
og ihvertfall ikke så lenge SE selv ikke vil kommentere bildet, og har vært borte fra SoMe siden da. 
I mine øyne sank hun hvertfall betraktelig. 

Skrevet

Nei enig blir vi nok ikke. 
og ihvertfall ikke så lenge SE selv ikke vil kommentere bildet, og har vært borte fra SoMe siden da. 
I mine øyne sank hun hvertfall betraktelig. 

Selvfølgelig kommenterer hun ikke nå 🙂 ingen vits i å punktere et hjul som triller.

Når det blir nødvendig vil hun nok komme på banen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

DNB skriver i en annonse at Livet Blir En Milliard Ganger Lettere Når Du Kommer Inn På Boligmarkedet.

Flere blir sinte fordi de spøker med IG- bildet Sophie Elise la ut med samme tekst. 

Nå har enda flere brukt sitatet under ulike bilder. Jeg skrev da det skjedde at jeg må beundre SP, og fikk bøttevis med kjeft. Men hun har klart det igjen! Blir dere sinte over at sitatet blir parodiert?

Hva er det du beundrer egentlig?

Anonymkode: 6dc58...fe9

Skrevet

Bare vent til inntektsopplysningene hennes for 2023 blir tilgjengelige, så kan nok hun le hele veien til banken. Alt Sofie Steen Isachsen foretar seg er nøye kalkulert. Og gir store inntekter.

Skrevet

Jeg også. Og de kan tydeligvis pr-strategi de også. Om vi bør bli skeptiske til banken av den grunn er en annen sak 🙂 men dette ble jo en morsom greie. 

Jeg tenker det må være fullt mulig å le av slike stunt, samtidig som en tar debatt rundt prinsipper. Skille mellom person og firma, profesjonell aktør og privat. 

Ser ingen problem i å flire av stuntet til dnb, være uanfektet av hva SE gjør som privat person, stille spørsmål om avtalene til nrk, bruk av eksterne aktører og kravet til integritet hos den eksterne aktøren. 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (21 minutter siden):

Bare vent til inntektsopplysningene hennes for 2023 blir tilgjengelige, så kan nok hun le hele veien til banken. Alt Sofie Steen Isachsen foretar seg er nøye kalkulert. Og gir store inntekter.

Det har du rett i. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker det må være fullt mulig å le av slike stunt, samtidig som en tar debatt rundt prinsipper. Skille mellom person og firma, profesjonell aktør og privat. 

Ser ingen problem i å flire av stuntet til dnb, være uanfektet av hva SE gjør som privat person, stille spørsmål om avtalene til nrk, bruk av eksterne aktører og kravet til integritet hos den eksterne aktøren. 

Men har ikke nettopp NRK vist integritet her? Det er jo de som står på sitt og ikke bøyer av men holder på prinsipper? 

Skrevet

Genialt når det gjelder strategi, at hun selger sjela si på veien er nok en pris hun er villig til å ta nå. Jeg tror dessverre ikke at hun er like vellykket som 50 åring. 

Anonymkode: 930db...4e0

Skrevet

Genialt når det gjelder strategi, at hun selger sjela si på veien er nok en pris hun er villig til å ta nå. Jeg tror dessverre ikke at hun er like vellykket som 50 åring. 

Sjela si?? 

Jeg tror tvert i mot at hun vil ha så mye suksess og fremgang hun vil selv. Hun har stått i dette siden hun var ung tenåring, og har mer erfaring i buisness og pr- strategi enn alle hun kan sammenlignes med. Hvis hun en dag ikke er relevant så er det fordi hun selv ikke vil. 

Jeg aner ikke hva hun gjør mer enn tjue år fram i tid, og jeg tror kanskje ikke hun selv planlegger så langt fram heller 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Sjela si?? 

Jeg tror tvert i mot at hun vil ha så mye suksess og fremgang hun vil selv. Hun har stått i dette siden hun var ung tenåring, og har mer erfaring i buisness og pr- strategi enn alle hun kan sammenlignes med. Hvis hun en dag ikke er relevant så er det fordi hun selv ikke vil. 

Jeg aner ikke hva hun gjør mer enn tjue år fram i tid, og jeg tror kanskje ikke hun selv planlegger så langt fram heller 🙂

Ja, sjela si. Hun har ingen troverdighet, ingen ære, ingen anstendighet. Freakshow selger, men hvem er der når rampelyset slokker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...