Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #26 Skrevet 21. februar 2023 Den er neste uke her - men i år skal vi ikke noe. Jeg er i ny jobb og det er alt for mye å gjøre til å ta fri. To av ungdommene har ikke fri heller og tredjemann vil slappe av hjemme. Men vi reiser på langweekend til utlandet om noen uker så tar det igjen der 🙂 Anonymkode: 989ca...0a0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #27 Skrevet 21. februar 2023 Vinterferie er neste uke. Jeg har to dager fri da. De andre dagene er barna i barnehagen og sfo Anonymkode: f1257...d55
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #28 Skrevet 21. februar 2023 Neste uke. For første gang på mange år skal jeg ha fri hele uka og hele familien drar på ferie. Det blir deilig! Anonymkode: ff73e...e12
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #29 Skrevet 21. februar 2023 Flyttet jobben til hytta. Det gjelder å ordne seg. Anonymkode: 69468...37b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #30 Skrevet 21. februar 2023 Vinterfeire her også. Minsta dro på hytta til typen igår, så ser vel ikke hu på en stund tenker jeg. Eldste er inn og ut hele tiden, hun har ingen store planer. Mine foreldre var innom med ved ista, de hadde med seg ett av tantebarna mine. Han kjeda seg, så han hadde vært med de for å hente ved, innom hytta og hengt her med elste enstund. Ingen av oss voksne som pleier å ta ferie, men de kan være med besteforeldre om de vil. Mine unger har to sett besteforeldre som alltid har åpen dør, så når de var mindre var de ofte hos de. De bor så tett at de er litt her og der også. Jeg sluttet å engasjere meg med hvor de var, for besteforeldrene syns det var letter å snakke sammen de enn mellom meg. Det skjønner jeg, så om de var en helg hos besteforeldre så ringte jeg til de som hentet og fikk vite hvor de var. Slik er det enda, selv om de nå er så store at begge kjører bil. De er fortsatt på overnattinger der. Mormor har best hotellfrokost sier de og farfar lager best middag. Også er besteforeldrene enkle å lure når det er ting jeg ikke liker å lage (jeg liker ikke lukta av fårikål, så jeg har sagt morfar blir glad om dere lurer mormor siden hu heller ikke liker lukts men morfar elsker det. Farfar er veldig glad i det, han liker lukta også. Så passer eldste som helst kunne hatt det en gang i uka hele året) Anonymkode: e1e4e...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå