Gå til innhold

IKEA - retur av montert møbel

Anbefalte innlegg

Har lest meg til at IKEA tar retur av møbler som også er montert, noen som har gjort dette? Er det bare å stille seg i returkøen med det monterte møbelet og få pengene tilbake? Høres nesten for godt ut til å være sant - men håper det stemmer. Noen som kan dele erfaring?

Anonymkode: 15219...e69

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438194-ikea-retur-av-montert-m%C3%B8bel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du registrerer retur på nett og får en kode tilsendt på mail og en sum du får tilbake ved levering av møbelet. Du tar med møbelet til ikea, de sjekker at møbelet er i den stand du oppga på nett og godtar evt endrer prisen du får tilbake. Du får ikke kjøpesum, men du får en grei sum og ofte vel så bra som å selge på finn. 

Anonymkode: b0a75...901

Jeg har lenger enn kjøkkenstol jeg hadde montert, men tror jeg skrudde den fra hverandre for jeg leverte den. Det er mange år siden, men da kunne man ikke få ordnet tilbake når det var åpnet, men jeg fikk tilgodelapp.

Anonymkode: 21fb3...814

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

(Og for å svare på spørsmålet ditt: ja, jeg har returnert monterte møbler mange ganger. Senest forrige uke). 

Anonymkode: a8211...a70

Ah, supert - takk for tilbakemelding. Da prøver jeg meg til uka 👍

Anonymkode: 15219...e69

Annonse

Jeg har også levert et montert møbel. Var ubrukt, men hadde mistet kvittering, så fikk tilgodelapp. Trengte ikke å registrere på nett på forhånd slik den første anonym skrev. Bare stilte meg i kø i returdisken.

Anonymkode: 9029d...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...