Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 ha sex med og slikke psykologen min? Jeg ble seksuelt misbrukt i oppveksten og har senvirkninger i form av vansker med samliv, intimitet og sex. Etter at jeg begynte å snakke om dette med psykologen min har jeg ofte opplevd at jeg fantaserer om og har lyst til å ha sex med henne og da særlig slikke henne. Er dette reelt eller er det en reaksjon jeg får fordi jeg deler med henne at jeg har blitt misbrukt? Vi er begge damer forresten. Anonymkode: c7834...b17
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): ha sex med og slikke psykologen min? Jeg ble seksuelt misbrukt i oppveksten og har senvirkninger i form av vansker med samliv, intimitet og sex. Etter at jeg begynte å snakke om dette med psykologen min har jeg ofte opplevd at jeg fantaserer om og har lyst til å ha sex med henne og da særlig slikke henne. Er dette reelt eller er det en reaksjon jeg får fordi jeg deler med henne at jeg har blitt misbrukt? Vi er begge damer forresten. Anonymkode: c7834...b17 Nærhet, tillit, en opplevelse av intimitet, forståelse, jeg forstår godt at slike følelser oppstår. Men mentalt vet du at det bare er følelser, det er ikke fornuft. Anonymkode: dc404...0e1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Det er helt vanlig. Veldig mange får seksuelle følelser for en behandler. Anonymkode: 9c824...bbb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nærhet, tillit, en opplevelse av intimitet, forståelse, jeg forstår godt at slike følelser oppstår. Men mentalt vet du at det bare er følelser, det er ikke fornuft. Anonymkode: dc404...0e1 Det er sikkert riktig, men jeg hadde gjort det hvis anledning bød seg. Jeg tror hun forsterker de følelsene i meg fordi hun holder og klemmer meg og holder hendene mine, klapper på meg. Anonymkode: c7834...b17
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det er sikkert riktig, men jeg hadde gjort det hvis anledning bød seg. Jeg tror hun forsterker de følelsene i meg fordi hun holder og klemmer meg og holder hendene mine, klapper på meg. Anonymkode: c7834...b17 Dette kan du gi beskjed om at ikke er greit. Det burde en psykolog vite da fysisk kontakt med pasienter er noe man skal være forsiktig med. Jeg spør meg selv hvorfor kvinnelige psykologer tenker at det er ok da en mannlig psykolog aldri vil gjøre sånt. Anonymkode: b93cb...c95
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Dette kan du gi beskjed om at ikke er greit. Det burde en psykolog vite da fysisk kontakt med pasienter er noe man skal være forsiktig med. Jeg spør meg selv hvorfor kvinnelige psykologer tenker at det er ok da en mannlig psykolog aldri vil gjøre sånt. Anonymkode: b93cb...c95 Holde hender innimellom eller gi en klem gjør da mange. Anonymkode: c6a98...a64
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Vi som har blitt misbrukt kan fort havne i sporet med å bli hyperseksuelle. Det vil ikke nødvendigvis si at du egentlig har så lyst til å ha sex med personen du tenker på, men det er eneste måten hjernen vet å «takke» på. Det viser seg som det du sier her: du tenker seksuelt på terapeuten din. Man kan også bli skikkelig sår på avslag fra partner, for hvordan skal man kunne vise at man setter pris på noen/elsker noen om man ikke kan «gi de sex». Det er et usunt mønster, men at du nå lurer på om det i det hele tatt er «på ordentlig» du har disse tankene er et bra tegn. Du er inne på rett spor her. Anonymkode: 59f00...68c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Holde hender innimellom eller gi en klem gjør da mange. Anonymkode: c6a98...a64 Det er uansett ikke akseptabelt. Så det bør man gi beskjed om hvis psykologer blir fysiske. Anonymkode: b93cb...c95
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er uansett ikke akseptabelt. Så det bør man gi beskjed om hvis psykologer blir fysiske. Anonymkode: b93cb...c95 Jeg synes det er fint at hun gjør det, da føler jeg meg bedre og mer normal. Anonymkode: c7834...b17
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er fint at hun gjør det, da føler jeg meg bedre og mer normal. Anonymkode: c7834...b17 Hun forsterker følelsene dine, og da spiller det ingen rolle om du føler deg mer normal. Tvert i mot vil jeg påstå. Veldig spesielt av psykologen din og ikke skjønne det. Hvis du hadde sagt fra om dette, så ville hun sluttet. Da må du innse at dette er feil av henne. Anonymkode: b93cb...c95
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Holde hender innimellom eller gi en klem gjør da mange. Anonymkode: c6a98...a64 Er det vanlig i behandling? Anonymkode: 5f3a4...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå