Gå til innhold

40+ Hvor handler dere klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der jeg finner noe jeg liker. Det kan være alt fra Bik Bok til H&M til Floyd eller små nisjebutikker. Jeg har ikke noen favoritter eller noe sånt, bare klesplagg jeg foretrekker og kjøper der jeg finner dem.

Anonymkode: 1cb16...e7f

Annonse

Annonse

Floyd, Vila, Lascana, Ragwear, Tom Tailor, Y.A.S., Ibana, G-star Raw, Comma. 

Basisklær som joggis, undertøy, sokker, tanktops og t-skjorter kjøpes ofte på Cubus. 

Handler som regel gjennom appen About you. Har funnet mange merker som passer min figur der. Har blitt mer opptatt av snitt og materialer med alderen. 

Jeg bruker str. 48/xl/xxl og er ganske kort i tillegg til at jeg har en ganske utpreget stil. Strikker selv og handler mye på nett for å ikke ha fullstendig kjerringstil som kjedene ofte ligger opp til over str .44. Ellers har jeg ting fra de fleste kjedebutikker, levis, King Louie, og jeg har nylig oppdaget mango sin plus kolleksjon.

Anonymkode: b9132...412

Jeg finner mye fint her: 

https://www.suserisivet.no

Så liker jeg kundeservice der, når du bestiller hjem kommer pakken med ferdig klistrelapper for retur. Den fungerer også svært bra, kjapp levering og aldri vært noe problem å returnere. 

Anonymkode: b4613...3e3

Jeg prøver å kjøpe minst mulig egentlig. Nå sist måtte jeg ha sokker og det ble handlet på Lindex. Må ha nye jeans snart og det pleier jeg å kjøpe på Nudie. De siste to kjolene har jeg kjøpt på Tiger.

Anonymkode: 22f1a...317

Endelig funnet bukser som passer meg på Zavanna, slitt med å finne det før. Så nå er vel alle buksene mine derifra. Helt tilfeldig jeg fant det ut også,jeg er nemlig ikke den som raider klesbutikker. Må ut på shoppingtur når klesskapet mitt er helt utslitt eller jeg har vokst ut den ene eller andre veien. Så da suser jeg innom butikk etter butikk tiljeg er fornøyd, og prøve driver jeg sjeldent med. Passer ikke overdelene får en unge de om de er for små eller min søster får de om de er for store. 

I skrivende stund og igrunn hele helga har jeg gått med joggebukse, for første gang i mitt liv har jeg funnet joggebukse som er god å gå i og ikke minst som jeg ikke føler meg feit i. Stjålet joggebukse girl fra ungene som er ifra https://russemerch.no  Men jeg liker buksene fra http://www.university.no bedre, men de hadde ungene gjemt. Aldri i mitt liv trodd at jeg jeg skulle gå i joggebukse som aldri har følt meg vel i det, men der tok jeg feil. Må vel gjøre som begge ungene sier: kjøp deg dine egene. De fikk hver sin hettejakke forrige uke, nå klager de på at jeg har bosatt meg i den ene. Jeg har kjøpt meg knall rosa selv så jeg fikk den alene, men begge mine svigersønner bruker den. (Ja, jeg vet det er den største hettejakka her i huset, men trodde ikke knall rosa ville bli tatt….) 

Anonymkode: 9e3b1...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...