Gå til innhold

Tenker jeg riktig?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Likevel går hun for end et barn???

Anonymkode: e9c8d...df0

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men et barn til skal du ha?

Anonymkode: 55ffc...bac

Hun har noen uker igjen til termin. Hva tenker du alternativet er? Barnet er der, og ut skal det! 

Anonymkode: c4889...eec

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

HIs mann har i alle fall tatt seg en pause fra rutinene. Men skjønnheten i å la hverandre gjøre det, den ligger jo i at man snakker om det først og gjennomfører etter avtale - ikke bare stikker fra hverdagen og gjør seg utilgjengelig. Hva om HI overlater til mannen å hente på SFO, og drar på spa? Blir borte fra to til elleve, ikke svarer på noe, later som om hun er døv og lar seg pleie og massere i stedet for å gjøre noe hjemme? Da tipper jeg gubben (i alle fall de fleste) ville ha ringt politiet for å melde henne savnet!

Nei de færreste ville ringt politiet pga det 

Anonymkode: 43999...656

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Likevel går hun for end et barn???

Anonymkode: e9c8d...df0

Jeg kjenner tre par som alle hadde fått de barna de ønsket, men som prevensjon - som alltid hadde fungert tidligere - plutselig sviktet. To av dem trodde de var begynt å få overgangsaldersymptomer, for det slo dem jo ikke at de kunne være gravide. Vips, så var de gått over 12 uker før de forstod de var gravide.

Det har ingen hensikt å komme med det du gjør når Hi nå er høygravid. Eller mener du hun skal putte ungen opp i mannens pikk igjen? ;)

Anonymkode: 50abe...0a3

Anonym bruker skrev (På 18.2.2023 den 19.17):

Nei de færreste ville ringt politiet pga det 

Anonymkode: 43999...656

Hvis han i et halvt døgn ikke fikk annet enn avslått telefon hos enn høygravid kone? Jo, det tror jeg nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...