Gå til innhold

Tise, folk selger ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har opplevd begge deler. De som svarer kjapt og sender som avtalt. No problemo. 

Så har jeg vært borti de som aldri svarer på meldinger, de som svarer innimellom bare, og de som plutselig kommer på at de har noe for salg etter x-antall uker som da svarer og blir sure for at man skriver at man ikke er interessert lengre 😄 

Endret av Sommerkroppen 2029

Har selv glippet et par ganger og ikke svart på bud. Det har rett og slett kokt bort i veldig hektiske perioder der jeg såvidt klarer å huske hva barna mine heter.

De som sender bud via tekstmelding gjør meg litt usikker. Jeg selger kun via innebygget betalingsløsning, og ikke via parallelle kansler. Det er så utrolig mange svindlere, forsøker å navigere unna dem. 

Anonymkode: 82014...b46

• 2 måneder senere...

Annonse

Lette etter en annen tråd, men drar like gjerne opp igjen denne.

Jeg tror dette er en generasjonsgreie altså.

Jeg har for øyeblikket aktive bud på to ting og fire meldinger selger ikke har svart på. 

Det er normale spørsmål som om det er mulig å komme for å prøve (et dyrere plagg til datteren min) og om vedkommende kan møtes i sentrum på noe jeg helt sikkert kjøper til prisen hun ønsker om hun sier ja.

Om svaret er nei gidder de tydeligvis inne svare. 

Jeg syns budfristen er for lang, en burde kunne bli løst fra bud når mottaker ikke er aktiv.

Det er jo f.eks ingen grunn til å ikke svare på et bud når varen har lagt ute i nesten et år.

Anonymkode: 5cf5c...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...