Gå til innhold

At Sophie Elise i det hele får samarbeid er fir meg en gåte. Why?🤔

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hun er sterk og tøff som ikke gir opp på grunn av alt hatet og misunnelsen mot henne

Anonymkode: 0809a...a41

Misunnelse? 🤣🤣🤣 Hun er litt som et ulykkessted, du må bare glo litt fordi det er så bisarrt. 

Anonymkode: 9c115...29a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hadde hun virkelig vært så god forretningskvinne kunne hun fint tjent penger på gode holdninger og sunne verdier også, med bra produkter. 

Det er jo bare tull. Det er langt flere suksessfulle forretningsmenn og kvinner med dårlig moral, enn noe annet.  

Anonymkode: d08c9...247

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Har hun snakket ned kondombruk?? Why??

Jada, i podcasten på selve nrk sier hun «æsj» til kondom og at det er «fette nørd» å bruke kondom. Det er bare å applaudere NrK: fortsette å jobbe for at det blir mer kjønnssykdommer og uønskede graviditeter. 

Anonymkode: e5fb6...802

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jada, i podcasten på selve nrk sier hun «æsj» til kondom og at det er «fette nørd» å bruke kondom. Det er bare å applaudere NrK: fortsette å jobbe for at det blir mer kjønnssykdommer og uønskede graviditeter. 

Herregud, så sykt 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Misunnelse? 🤣🤣🤣 Hun er litt som et ulykkessted, du må bare glo litt fordi det er så bisarrt. 

Nettopp😂 Jeg lurer oppriktig på hvem og hvor mange som følger denne damen som faktisk beundrer henne. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hadde hun virkelig vært så god forretningskvinne kunne hun fint tjent penger på gode holdninger og sunne verdier også, med bra produkter. 

Det tror jeg ikke. Gode holdninger og sunne verdier tror jeg ikke er det ungdom higer etter 🙂 det kommer nok senere. På en måte er det noe å tenke på at SP og andre må gå så langt for å sjokkere voksne eller gjøre oss opprørt. Kanskje vil ungdom fremdeles ta avstand og løsrive seg fra foreldregenerasjonen? Vi har muligens gått litt langt i å utviske skillet mellom voksne og ungdom, sånn at virkemidler og forbilder må bli så drøye? At noe skjer får vi med oss. Å alltid tenke bakenforliggende årsak er vi derimot ikke alltid så gode på. Det er ofte der problemet ligger. 

Anonymkode: 867f1...32c

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun er sterk og tøff som ikke gir opp på grunn av alt hatet og misunnelsen mot henne

Anonymkode: 0809a...a41

Hat får hun nok en del av, selv om hun også på influenservis anser all kritikk, samme hvor saklig den er som hat, men misunnelse er det nok få som kjenner på når det gjelder henne. Hun er kun vellykket mtp inntekt, ellers er hun en sørgelig figur. 

Anonymkode: 1c1e9...ae3

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men, hvorfor ikke gå etter vedkommende som faktisk holder posen? Med indirekte tilknytning til vårt norske kongehus? Med samme unge følgerskare? 

Hedrer narkotika? Hun la ut en speil-selfie, oppdaget det var uheldig og slettet da hun tydelig så hva hun tok bilde av. Det er ikke heder. 

At hun er en håpløs influenser kan vi være enige om. At hun ikke har mye bra å tilføye samfunnet kan vi være enige om. Men, hadde samme bilde blitt lagt ut og fjernet av en annen influenser så hadde aldri medie-dekningen vært stor. 

Her var det Nora som fucket ekstra opp, og hun får ingen pes. 

Du tror det var en tabbe å legge ut bildet, du tuller nå vel?

Anonymkode: e7c89...f36

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Som om ikke kongen hadde nok med øgla, så må han nå deale med at barnebarnet er sammen med den høna som holdt kokainposen.

Anonymkode: 9afdd...2cc

Nå er jo ikke akkurat "barnebarnet" helt på den streite vei heller.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det tror jeg ikke. Gode holdninger og sunne verdier tror jeg ikke er det ungdom higer etter 🙂 det kommer nok senere. På en måte er det noe å tenke på at SP og andre må gå så langt for å sjokkere voksne eller gjøre oss opprørt. Kanskje vil ungdom fremdeles ta avstand og løsrive seg fra foreldregenerasjonen? Vi har muligens gått litt langt i å utviske skillet mellom voksne og ungdom, sånn at virkemidler og forbilder må bli så drøye? At noe skjer får vi med oss. Å alltid tenke bakenforliggende årsak er vi derimot ikke alltid så gode på. Det er ofte der problemet ligger. 

Hvem er SP?

Anonymkode: c1546...5eb

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Denne artikkelen belyser innholdet i det NRK sender med henne, helt tragisk 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/5BRz5X/dette-har-alltid-vaert-uutholdelig

Anonymkode: d305e...f0c

Seriøst... altså, er dette noe folk vil høre på altså? Skjønner jo at ungdom lokkes, og dette er altså det de skal tro er normalen? Få den dama bort fra rampelyset. 

Annonse

https://www.seher.no/kjendis/derfor-publiserer-vi/78513095

Heia se og hør som nå publiserer navnet til «venninnen», og deres begrunnelse er så riktig og viktig. 

Anonymkode: 4668e...873

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dette er en nesten 30 år gammel, selverklært kynisk forretningskvinne. Det er på tide hun slutter å utnytte ungdoms usikkerhet og blir voksen selv. Da kan hun ikke fortsette som hun nå gjør, å dope seg, ødelegge kroppen sin med xx antall unødvendige kirurgiske operasjoner.

Hun burde logge av alt av internett og legge seg inn et sted og gå i behandling og heller ta seg en utdanning etterpå og begynne å gjøre noe fornuftig. Nå er det eneste hun gjør å ødelegge seg selv og ødelegge andre. Og hun gjør det for å tjene penger.

At statskanalen betaler lønn for at hun skal kunne dope seg, gi helsefarlige råd i podkasten, det er uakseptabelt.

Anonymkode: b6e8e...119

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

https://www.seher.no/kjendis/derfor-publiserer-vi/78513095

Heia se og hør som nå publiserer navnet til «venninnen», og deres begrunnelse er så riktig og viktig. 

Anonymkode: 4668e...873

Endelig!! Hold fokuset der det hører hjemme!

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Kringkastingsrådet har nå motatt over 3000 klager

https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=124294

Ja, fra folk som aldri noensinne så det opprinnelige bildet. 

Helt ærlig…. Det er nesten bare damer på 25+ som følger med på henne. Jeg underviser 15-åringer, 75 stk. kun to av disse har hørt om dama. De driter i henne.

Anonymkode: 99d44...8fc

smurfis skrev (23 timer siden):

Som jeg skrev så vil ikke jeg skrive hva det er, det kan dere finne frem til selv:) jeg vil ikke "oute" ham..Jeg ville bare få frem et poeng

Da kan jeg skrive der. Han hetser ei som har lagt ut på tiktok at hun har blitt dårlig behandlet av sin tidligere samboer som har en kjent far. Kom vist av rykter om at denne samboeren var Marius selv. Noe damen avkreftet i tiktok. Likevel fortsatte han å sende nedrige meldinger til henne som hun så delte videre på tiktok.

Anonymkode: 7ff3e...a61

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Da kan jeg skrive der. Han hetser ei som har lagt ut på tiktok at hun har blitt dårlig behandlet av sin tidligere samboer som har en kjent far. Kom vist av rykter om at denne samboeren var Marius selv. Noe damen avkreftet i tiktok. Likevel fortsatte han å sende nedrige meldinger til henne som hun så delte videre på tiktok.

Anonymkode: 7ff3e...a61

Problemet er at du nå risikerer at kommentarfeltet lukkes eller tråden slettes.

Jeg fant historien selv. Det var ikke så vanskelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...