Gå til innhold

Elsker UFO-spekulasjonene

Anbefalte innlegg

Og ser veldig forskjell på «voksnes kanaler» og «ungdommenes kanaler». 

Voksne (aviser):

- ingen vet helt hva dette er fordi de ikke har funnet vrakrestene enda. De utelukker ikke noe.

- kan være russisk, kinesisk eller nord-koreansk

ungdommer (Snapchat, tiktok osv):

- ALIENS!! Biden har gått ut og sagt at det er veldig sannsynlig at det er utenomjordiske. 

- «tidligere NASA-ansatt»: det er ikke aliens, det er tidsreisende fra fremtiden!

Så hva er det?

Jeg tviler på både aliens og tidsreisende, og holder en knapp på testing v nye måter å fly på. En form for gedigen drone feks. 

Anonymkode: 21d34...e3f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438091-elsker-ufo-spekulasjonene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel noen former for spiondroner. Nå har det jo vært observert flere steder også, så jeg blir bekymret for om dette betyr en snarlig oppskalering/eskalering av krigen.

Hadde de mistenkt noe utenomjordisk tror jeg faktisk de ville sagt det, sånn at ikke mistanken på "fiendtlige" land øker, da risikoen nå for konflikter er stor.

Aliens ville vel ført verden "sammen" heller enn ført til splittelse, håper jeg da. Skulle det være aliens er det jo litt dumt vi bare skyter dem ned da; vi er ikke særlige fredelige liksom, bare angrip oss.... 😅

Anonymkode: 82752...d93

Jeg synes det er helt fantastisk at det har kostet over 2 millioner dollar å skyte ned noe som har kostet under 100.000 dollar å lage. Det koster ikke så mye å lage en slik ballong. Det er bare solcellepanelene og utstyret som koster penger. Men det koster enorme summer å skyte ned noe slikt!

Åh, og denne er obligatorisk 🤭

giorgio1.jpg

Anonymkode: 49d22...b33

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er vel noen former for spiondroner. Nå har det jo vært observert flere steder også, så jeg blir bekymret for om dette betyr en snarlig oppskalering/eskalering av krigen.

Hadde de mistenkt noe utenomjordisk tror jeg faktisk de ville sagt det, sånn at ikke mistanken på "fiendtlige" land øker, da risikoen nå for konflikter er stor.

Aliens ville vel ført verden "sammen" heller enn ført til splittelse, håper jeg da. Skulle det være aliens er det jo litt dumt vi bare skyter dem ned da; vi er ikke særlige fredelige liksom, bare angrip oss.... 😅

Anonymkode: 82752...d93

Typisk USA det. Skyt først og spør etterpå😂

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er helt fantastisk at det har kostet over 2 millioner dollar å skyte ned noe som har kostet under 100.000 dollar å lage. Det koster ikke så mye å lage en slik ballong. Det er bare solcellepanelene og utstyret som koster penger. Men det koster enorme summer å skyte ned noe slikt!

Åh, og denne er obligatorisk 🤭

giorgio1.jpg

Anonymkode: 49d22...b33

Var av metall de fore siste de skjøt ned da, men USA liker å skyte og leke verdenshelter ja

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Typisk USA det. Skyt først og spør etterpå😂

Var av metall de fore siste de skjøt ned da, men USA liker å skyte og leke verdenshelter ja

Det var vel helt på sin plass og ikke et sekund for tidlig at USA skøyt ned kinesisk spionutstyr. Kina kunne jo også opplyst om at ballongen var deres, det var liksom ingen hemmelighet at USA lurte på hva dette objektet var. 

Vi kan liksom ikke ha ting vi ikke vet hva er i luftrommet vårt.

Anonymkode: 77088...b3e

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Det var vel helt på sin plass og ikke et sekund for tidlig at USA skøyt ned kinesisk spionutstyr. Kina kunne jo også opplyst om at ballongen var deres, det var liksom ingen hemmelighet at USA lurte på hva dette objektet var. 

Vi kan liksom ikke ha ting vi ikke vet hva er i luftrommet vårt.

Anonymkode: 77088...b3e

Det er liksom ikke ballongen jeg snakker om da liksom…

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...