Gå til innhold

Hvis du skulle pusset opp veggene i huset ditt nå🕶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke materiale ville du brukt på veggene? Gips, mdf plater, trepanel ol.

Anonymkode: f8e1a...8b6

Skrevet

Walls2paint! Har det i leiligheten jeg har laga i kjelleren. Har gips i stue og kjøkken og haaater det!!!

Anonymkode: ec111...787

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Walls2paint! Har det i leiligheten jeg har laga i kjelleren. Har gips i stue og kjøkken og haaater det!!!

Kan jeg spørre hvorfor du hater gips?

Vi har valgt gips på soverommene med noe treplater bak for å få feste til bilder, hyller, TV-er eller hva vi vil feste på veggene. Liker det så langt. 

hi

Skrevet

Gammeldags malt panel.

Anonymkode: 2c50a...aff

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kan jeg spørre hvorfor du hater gips?

Vi har valgt gips på soverommene med noe treplater bak for å få feste til bilder, hyller, TV-er eller hva vi vil feste på veggene. Liker det så langt. 

hi

Det er et mareritt å sparkle (måtte tilslutt leie inn folk på rommet vi har tatt i leiligheten). Hadde fagfolk som sparkla stue/kjøkken og det er «glippe» mellom list og vegg fordi det sparkles så bredt. Det sprekker opp etterhvert, og én lekebil i veggen og det blir hakk… men pent å se på! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ville unngått walls2paint. Ikke pent i skjøtene. Mye finere med gipsvegger som er ordentlig sparklet og malt. Men hver sin smak. 

Anonymkode: 20a21...217

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville unngått walls2paint. Ikke pent i skjøtene. Mye finere med gipsvegger som er ordentlig sparklet og malt. Men hver sin smak. 

Jeg har det i gangen i huset, og på soverommene i leiligheten. Det med at skjøtene synes kommer helt an på hvor rett underlaget er og hvor flink man er til å skjøte. Har hatt folk til å sparkle i huset, det er malt i en lys lys farge og der syns ikke skjøten. Har lagt alt selv i leiligheten og malt mørkt, der syns det ett par steder pga skeiv vegg. 

Men ja, hver sin smak :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har det i gangen i huset, og på soverommene i leiligheten. Det med at skjøtene synes kommer helt an på hvor rett underlaget er og hvor flink man er til å skjøte. Har hatt folk til å sparkle i huset, det er malt i en lys lys farge og der syns ikke skjøten. Har lagt alt selv i leiligheten og malt mørkt, der syns det ett par steder pga skeiv vegg. 

Men ja, hver sin smak :)

Ok, nå har ikke jeg sett alle hus med walls2paint. Bedømmer bare ut fra de eksemplene jeg har sett. Der synes skjøtene på samtlige. Også i nye hus satt opp av fagpersoner. Men i teorien er det jo supert, bare sette opp platene og male veggen, uten noe pussing og sparkling😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ok, nå har ikke jeg sett alle hus med walls2paint. Bedømmer bare ut fra de eksemplene jeg har sett. Der synes skjøtene på samtlige. Også i nye hus satt opp av fagpersoner. Men i teorien er det jo supert, bare sette opp platene og male veggen, uten noe pussing og sparkling😀

Ja, ser den :) kollegaen min tipset meg og hun har og noen få steder hvor det syns. Ellers veldig fornøyd. Det var veldig fort gjort! 😀

Skrevet

Synes ikke gips er pent, det blir så sterilt. Liker egentlig best malt panel, gjerne gammaldags trepanel.

Vi bor i gammalt hus, så har litt av alt på veggene.  Aller koseligst i rommene hvor vi har malt det gamle panelet.

Skrevet

Walls to paint plater . Sparkeler selvfølgelig skjøten. Hater gips synes det er grusomt, tåler ingenting og sprekker opp igjen og igjen. Skjer ikke at vi skal ha det på en eneste vegg i huset lengre.

Anonymkode: 2a377...7bc

Skrevet

Trepanel, uten tvil. Bærekraftig, lunt og naturlig materiale. Tror ikke jeg ville ha malt det engang.

Anonymkode: 6ceb3...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...