Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Hvilke materiale ville du brukt på veggene? Gips, mdf plater, trepanel ol. Anonymkode: f8e1a...8b6
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Walls2paint! Har det i leiligheten jeg har laga i kjelleren. Har gips i stue og kjøkken og haaater det!!! Anonymkode: ec111...787
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Walls2paint! Har det i leiligheten jeg har laga i kjelleren. Har gips i stue og kjøkken og haaater det!!! Anonymkode: ec111...787 Kan jeg spørre hvorfor du hater gips? Vi har valgt gips på soverommene med noe treplater bak for å få feste til bilder, hyller, TV-er eller hva vi vil feste på veggene. Liker det så langt. hi Anonymkode: f8e1a...8b6
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Gammeldags malt panel. Anonymkode: 2c50a...aff
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du hater gips? Vi har valgt gips på soverommene med noe treplater bak for å få feste til bilder, hyller, TV-er eller hva vi vil feste på veggene. Liker det så langt. hi Anonymkode: f8e1a...8b6 Det er et mareritt å sparkle (måtte tilslutt leie inn folk på rommet vi har tatt i leiligheten). Hadde fagfolk som sparkla stue/kjøkken og det er «glippe» mellom list og vegg fordi det sparkles så bredt. Det sprekker opp etterhvert, og én lekebil i veggen og det blir hakk… men pent å se på! Anonymkode: ec111...787
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Walls2paint! Har det i leiligheten jeg har laga i kjelleren. Har gips i stue og kjøkken og haaater det!!! Anonymkode: ec111...787 Jeg ville unngått walls2paint. Ikke pent i skjøtene. Mye finere med gipsvegger som er ordentlig sparklet og malt. Men hver sin smak. Anonymkode: 20a21...217
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville unngått walls2paint. Ikke pent i skjøtene. Mye finere med gipsvegger som er ordentlig sparklet og malt. Men hver sin smak. Anonymkode: 20a21...217 Jeg har det i gangen i huset, og på soverommene i leiligheten. Det med at skjøtene synes kommer helt an på hvor rett underlaget er og hvor flink man er til å skjøte. Har hatt folk til å sparkle i huset, det er malt i en lys lys farge og der syns ikke skjøten. Har lagt alt selv i leiligheten og malt mørkt, der syns det ett par steder pga skeiv vegg. Men ja, hver sin smak Anonymkode: ec111...787
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har det i gangen i huset, og på soverommene i leiligheten. Det med at skjøtene synes kommer helt an på hvor rett underlaget er og hvor flink man er til å skjøte. Har hatt folk til å sparkle i huset, det er malt i en lys lys farge og der syns ikke skjøten. Har lagt alt selv i leiligheten og malt mørkt, der syns det ett par steder pga skeiv vegg. Men ja, hver sin smak Anonymkode: ec111...787 Ok, nå har ikke jeg sett alle hus med walls2paint. Bedømmer bare ut fra de eksemplene jeg har sett. Der synes skjøtene på samtlige. Også i nye hus satt opp av fagpersoner. Men i teorien er det jo supert, bare sette opp platene og male veggen, uten noe pussing og sparkling😀 Anonymkode: 20a21...217
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ok, nå har ikke jeg sett alle hus med walls2paint. Bedømmer bare ut fra de eksemplene jeg har sett. Der synes skjøtene på samtlige. Også i nye hus satt opp av fagpersoner. Men i teorien er det jo supert, bare sette opp platene og male veggen, uten noe pussing og sparkling😀 Anonymkode: 20a21...217 Ja, ser den kollegaen min tipset meg og hun har og noen få steder hvor det syns. Ellers veldig fornøyd. Det var veldig fort gjort! 😀 Anonymkode: ec111...787
gærne ko Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Synes ikke gips er pent, det blir så sterilt. Liker egentlig best malt panel, gjerne gammaldags trepanel. Vi bor i gammalt hus, så har litt av alt på veggene. Aller koseligst i rommene hvor vi har malt det gamle panelet.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 Walls to paint plater . Sparkeler selvfølgelig skjøten. Hater gips synes det er grusomt, tåler ingenting og sprekker opp igjen og igjen. Skjer ikke at vi skal ha det på en eneste vegg i huset lengre. Anonymkode: 2a377...7bc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Trepanel, uten tvil. Bærekraftig, lunt og naturlig materiale. Tror ikke jeg ville ha malt det engang. Anonymkode: 6ceb3...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå